Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hitil har spillet vært en skuffelse, alle løper i sakte film!!!!!!!!! det er ikke lag de bare løper EKSTREMT sakte, pillene står ikke i finden som det ble nevnt i reviewen.

 

og det tar faen meg 5-6 minuter å loade et spill!!!! jeg kødder ikke 5 minuter.

 

sitter på en xp3000, 1500MB ram, 9800 pro

Makan da, du har nok ikke på full detail. Du sitter med en xp 3000 prosessor, men er vel mer tvilenes til grafikkortet ja. :no:

Lenke til kommentar
hitil har spillet vært en skuffelse, alle løper i sakte film!!!!!!!!! det er ikke lag de bare løper EKSTREMT sakte, pillene står ikke i finden som det ble nevnt i reviewen.

 

og det tar faen meg 5-6 minuter å loade et spill!!!! jeg kødder ikke 5 minuter.

 

sitter på en xp3000, 1500MB ram, 9800 pro

Stille ned grafikken da kansje?

dårlig grunn til at spillet var dårlig av deg bare fordi din pc er for dårlig til spillet.

Lenke til kommentar
hitil har spillet vært en skuffelse, alle løper i sakte film!!!!!!!!! det er ikke lag de bare løper EKSTREMT sakte, pillene står ikke i finden som det ble nevnt i reviewen.

 

og det tar faen meg 5-6 minuter å loade et spill!!!! jeg kødder ikke 5 minuter.

 

sitter på en xp3000, 1500MB ram, 9800 pro

Stille ned grafikken da kansje?

dårlig grunn til at spillet var dårlig av deg bare fordi din pc er for dårlig til spillet.

Skulle akkurat til å si det!

:nei: forbanna tulling :tease:

Lenke til kommentar
hitil har spillet vært en skuffelse, alle løper i sakte film!!!!!!!!! det er ikke lag de bare løper EKSTREMT sakte, pillene står ikke i finden som det ble nevnt i reviewen.

 

og det tar faen meg 5-6 minuter å loade et spill!!!! jeg kødder ikke 5 minuter.

 

sitter på en xp3000, 1500MB ram, 9800 pro

Siden jeg faktisk har sett alt jeg har sagt i anmeldelsen, så er det vel rimelig liten tvil om at pilene står i kroppen for å si det sånn. Hehe.

 

Men - spillet krever, ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Ser kult ut det spillet.

Syns Blizzard alltid har vært hakket vassere enn EA i denne sjangern.

Starcraft og Warcraft, det oser klasse. Vil ikke si C&C serien er av samme kaliber.

 

Kanskje jeg må prioritere å oppgradere PC'n istedenfor hodetelefonforsterker til mine HD650.

 

Jeg skjønte ikke helt Singleplayer delen, går man rundt på ett kart og finner slag? Slik som Rome:Total War?

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt en del timer og er blitt helt hekta! Jeg gikk rett på online, men siden det er såpass likt alle andre RTS spill så mestret jeg det etter første gamet. Hærene blir ikke så store som de skulle ha det til, men hadde de blitt større enn de er nå så ville ingen online klart å kjøre det uten at det tok 30min for en unit å gå fra den ene siden til den andre på kartet.

 

Jeg føler meg helt tilfredstilt og er klar for et par slag til før jeg legger meg. Hver kamp er forresen veldig lang. På sånn 3 - 4 timer har jeg bare klart å spille 3 -4 games online!

 

CU

Lenke til kommentar

Så kritiker som jeg er så må jeg ærlig talt si at dette var ikke noe storslagent spill slikt som jeg forventet. Sitter her med blandede følelser nå, men må prøves litt til. Ville ikke gitt det mer en 7 / 10 av det jeg har prøvd nå.

 

Det er ikke på nært hold i samme klasse som Warcraft 3 på noen måter. Antallet units virker litt tullete og angående in-game battles så er det jo loop på animasjonene hele tiden, er veldig lite variasjon. Eneste som virkelig imponerte meg var Balrogen, kanskje den kuleste i hele spillet :)

 

Får vente litt til og prøve mer før jeg dømmer det helt, men det føles ikke solidt nok til å bli husket etter det er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...