Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer VELDIG på en ting.

Er det slik som axis & allies at du kan ha maks units per bygning, hvis du skjønner ? at du må oppgradere hele tiden for å bygge flere units.. ?

 

Ellers veldig bra review :D

Takk for det :thumbup:

Nei egentlig ikke, man har pop-limit på f.eks 300 hos de gode og 600 hos de onde. Man begynner littegrann lavere i begynnelsen av en match, men man får litt høyere ettersom man stiger i gradene. Man kan få unødvendig mye mannskap ettervært ja. Sammenlign det med Warcraft. Borstsett fra antall folk, er det svært lite forskjell.

Lenke til kommentar
Jeg lurer VELDIG på en ting.

Er det slik som axis & allies at du kan ha maks units per bygning, hvis du skjønner ? at du må oppgradere hele tiden for å bygge flere units.. ?

 

Ellers veldig bra review :D

Takk for det :thumbup:

Nei egentlig ikke, man har pop-limit på f.eks 300 hos de gode og 600 hos de onde. Man begynner littegrann lavere i begynnelsen av en match, men man får litt høyere ettersom man stiger i gradene. Man kan få unødvendig mye mannskap ettervært ja. Sammenlign det med Warcraft. Borstsett fra antall folk, er det svært lite forskjell.

Ok.. :)

Lenke til kommentar

Men-e, Skymarshall, du gav oss jo ingen karakter! :p

 

Anyways, hvor mye har du spilt spillet?

Noe Gamespot mente, var at spillet etter hvert ble litt for ensformig, fordi kampene var veldig mye av det samme hver gang.

Det ble liksom litt som Full Spectrum Warrior, og til dels likt Rome (selv om at Rome hadde nok så mye variasjon, siden det var så mange units etc.)

 

Tror du at dette kan bli et minus for deg etter hvert, altså at spillet blir ensformig?

Lenke til kommentar
[iC' date=09/12/2004 : 18:11] Men-e, Skymarshall, du gav oss jo ingen karakter! :p

 

Anyways, hvor mye har du spilt spillet?

Noe Gamespot mente, var at spillet etter hvert ble litt for ensformig, fordi kampene var veldig mye av det samme hver gang.

Det ble liksom litt som Full Spectrum Warrior, og til dels likt Rome (selv om at Rome hadde nok så mye variasjon, siden det var så mange units etc.)

 

Tror du at dette kan bli et minus for deg etter hvert, altså at spillet blir ensformig?

Nei vet ikke helt enda jeg. Akkurat nå er det liksom så mye og sette seg inn i. Men jeg tror egentlig ikke det kommer til å bli noe særlig enformig, jeg er jo kjempefan av f.eks CnC Generals, og mulighetene var jo mange fler her. Men det kan jo hende det blir ensformig ... men det er ingen fare for det akkurat NÅ iallefall...

 

Foreløpig karakter: 9 av 10

 

*oppdatere review*

Lenke til kommentar
Foreløpig karakter: 9 av 10

Jeg tror det blir det, eller 8 Gamer.no kommer til å gi det. :yes:

 

EDIT: Må legge til at jeg ikke fikk spillet i dag, som jeg sa i går!

Jeg skal bestille det fra Amazon.co.uk, for de har det for £26.99 (+frakta på 30 spenn)

Så, om ca. ei uke vil nok spillet ligge i postkassa mi også, og i motsetning til dere andre, slipper jeg den noe uheldige tittelen; "Kampen om midgard". :ermm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Vi får ta en kamp online engang da marshall!

 

Sitter nå og spiller for de gode, og har akuratt kommet meg igjennom Moria på hard, med alle heltene fra "the fellowship". Fikk også tatt et sjappt brett hvor jeg styrte noen Rohirrim riddere og skulle ta en orke base gikk greit det. Hittil er det veldig bra stemning og utrolig flotte lyder sikkelig "Ringeness Herre" følese. Menyen er også flott, detaljert og lett å navigere. Er også enig i masse av det du du sa om omtalen, men nå har jeg ikke fått spillt det nok til å gi spillet en karakter.

 

Thumbs up so far! :w00t:

Endret av FFX
Lenke til kommentar
Som det er spurt før : Hvilke løfter fra EA stemte ikke ?

Det som Kim Roger sa + at man ikke har de enorme hærene som ble skryti på seg i videoer og screenshots. Men nå som jeg har spilt litt... så er det ikke så veldig langt unna heller. Man kan få ganske så digre hærer ... iallefall om man er Mordor.

 

FFX: Japp, vi skal ta en match online. Kan legge deg til bare jeg kommer så langt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...