thomassit0 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Bra anmeldelse gleder meg til jeg skal spille det etterpå. hvilke løfter fra EA stemte ikke ? Endret 9. desember 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg lurer VELDIG på en ting. Er det slik som axis & allies at du kan ha maks units per bygning, hvis du skjønner ? at du må oppgradere hele tiden for å bygge flere units.. ? Ellers veldig bra review Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Kjempe arbeid, kjempe annmeldelse, kjempe bra spill! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg lurer VELDIG på en ting.Er det slik som axis & allies at du kan ha maks units per bygning, hvis du skjønner ? at du må oppgradere hele tiden for å bygge flere units.. ? Ellers veldig bra review Takk for det Nei egentlig ikke, man har pop-limit på f.eks 300 hos de gode og 600 hos de onde. Man begynner littegrann lavere i begynnelsen av en match, men man får litt høyere ettersom man stiger i gradene. Man kan få unødvendig mye mannskap ettervært ja. Sammenlign det med Warcraft. Borstsett fra antall folk, er det svært lite forskjell. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg lurer VELDIG på en ting.Er det slik som axis & allies at du kan ha maks units per bygning, hvis du skjønner ? at du må oppgradere hele tiden for å bygge flere units.. ? Ellers veldig bra review Takk for det Nei egentlig ikke, man har pop-limit på f.eks 300 hos de gode og 600 hos de onde. Man begynner littegrann lavere i begynnelsen av en match, men man får litt høyere ettersom man stiger i gradene. Man kan få unødvendig mye mannskap ettervært ja. Sammenlign det med Warcraft. Borstsett fra antall folk, er det svært lite forskjell. Ok.. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bra review Artig, er du helt hekta nå eller? Morsom online del? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Bra review Artig, er du helt hekta nå eller? Morsom online del? Ja jeg blei hekta nå. Skikkelig fett. Ja online delen er fet. Samme som i Generals pluss litt til. Når man vinner en match blir det lagret, også øker man i gradene og havner på EA's ladder. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Konge synd at jeg ikke har nok penger akkurat nå Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hva heter det Battle for middle earth forumet du henger på skymarshall? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Hva heter det Battle for middle earth forumet du henger på skymarshall? Jeg "henger" ikke der, det er overflømt av fjortisser. Men i mangel på noe annet og fordi det fikk tak i mye infornmasjon direkte fra EA, så .... -> The Horum Endret 9. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Men-e, Skymarshall, du gav oss jo ingen karakter! Anyways, hvor mye har du spilt spillet? Noe Gamespot mente, var at spillet etter hvert ble litt for ensformig, fordi kampene var veldig mye av det samme hver gang. Det ble liksom litt som Full Spectrum Warrior, og til dels likt Rome (selv om at Rome hadde nok så mye variasjon, siden det var så mange units etc.) Tror du at dette kan bli et minus for deg etter hvert, altså at spillet blir ensformig? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 [iC' date=09/12/2004 : 18:11] Men-e, Skymarshall, du gav oss jo ingen karakter! Anyways, hvor mye har du spilt spillet? Noe Gamespot mente, var at spillet etter hvert ble litt for ensformig, fordi kampene var veldig mye av det samme hver gang. Det ble liksom litt som Full Spectrum Warrior, og til dels likt Rome (selv om at Rome hadde nok så mye variasjon, siden det var så mange units etc.) Tror du at dette kan bli et minus for deg etter hvert, altså at spillet blir ensformig? Nei vet ikke helt enda jeg. Akkurat nå er det liksom så mye og sette seg inn i. Men jeg tror egentlig ikke det kommer til å bli noe særlig enformig, jeg er jo kjempefan av f.eks CnC Generals, og mulighetene var jo mange fler her. Men det kan jo hende det blir ensformig ... men det er ingen fare for det akkurat NÅ iallefall... Foreløpig karakter: 9 av 10 *oppdatere review* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Foreløpig karakter: 9 av 10 Jeg tror det blir det, eller 8 Gamer.no kommer til å gi det. EDIT: Må legge til at jeg ikke fikk spillet i dag, som jeg sa i går! Jeg skal bestille det fra Amazon.co.uk, for de har det for £26.99 (+frakta på 30 spenn) Så, om ca. ei uke vil nok spillet ligge i postkassa mi også, og i motsetning til dere andre, slipper jeg den noe uheldige tittelen; "Kampen om midgard". Endret 9. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
FFX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Vi får ta en kamp online engang da marshall! Sitter nå og spiller for de gode, og har akuratt kommet meg igjennom Moria på hard, med alle heltene fra "the fellowship". Fikk også tatt et sjappt brett hvor jeg styrte noen Rohirrim riddere og skulle ta en orke base gikk greit det. Hittil er det veldig bra stemning og utrolig flotte lyder sikkelig "Ringeness Herre" følese. Menyen er også flott, detaljert og lett å navigere. Er også enig i masse av det du du sa om omtalen, men nå har jeg ikke fått spillt det nok til å gi spillet en karakter. Thumbs up so far! Endret 9. desember 2004 av FFX Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Som det er spurt før : Hvilke løfter fra EA stemte ikke ? Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 de sa at det skulle være co-op på minas tirith og de store slagene fra filmene. de sa at man kunne få spille the battle of the last alliance som en slags tutorial. er de jeg kommer på nå Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Noen her på forumet som har lyst til å ta et slag eller to? Hoster et spill med tre ledige plasser nå, så det er bare å logge seg på! PM meg for navn og passord. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Som det er spurt før : Hvilke løfter fra EA stemte ikke ? Det som Kim Roger sa + at man ikke har de enorme hærene som ble skryti på seg i videoer og screenshots. Men nå som jeg har spilt litt... så er det ikke så veldig langt unna heller. Man kan få ganske så digre hærer ... iallefall om man er Mordor. FFX: Japp, vi skal ta en match online. Kan legge deg til bare jeg kommer så langt. Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hva er minimum kravene? sitter på en AMD 2ghz, 512 pc2100, 128mb GFti4200. Ja det vil gå, men vil det lagge? ekke aktuelt å spille et spill som ikke går smooth. Hvertfall ikke et strageri spill.. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Faen, må skaffe dette spillet innen i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg