SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg skal uansett hente det klokken 10.00 på Spiderman i morgen. Deilig og faktisk glede seg til noe en gang iblandt også. Skal bli snabla fønn! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Jammen da drar jeg og kjøper BFME jeg .... !!!!!!!!111111111 Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 f u Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 SkyMarshall: kan du gi oss en rapport på hvor bra spillet er eller? så får vi sett om spillet er verdt de hundrelappene det koster Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg skal uansett hente det klokken 10.00 på Spiderman i morgen. Deilig og faktisk glede seg til noe en gang iblandt også. Skal bli snabla fønn! Hvor mye koster den hos Spiderman? Greier ikke å finne den på spiderman.no.... Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Hvor i Oslo får man kjøpt spillet i dag? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg skal uansett hente det klokken 10.00 på Spiderman i morgen. Deilig og faktisk glede seg til noe en gang iblandt også. Skal bli snabla fønn! Hvor mye koster den hos Spiderman? Greier ikke å finne den på spiderman.no.... Hei igjen. Da har jeg henta spillet. Wohooo. Jeg skal skrive review på det senere. På Spiderman kosta det kr. 449,- ... Litt drøyt - men håer på valuta for penga! *spille* Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Var på Spaceworld. De hadde kun DVD versjonen og jeg har ikke DVD spiller på PC'n. Finnes det ikke en vanlig CD-ROM versjon? Hvor er i tilfelle den å få kjøpt i Oslo? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) sier bare en ting, kjøp deg dvd spiller koster deg ca 200 kr. mange spill som kun vil komme på dvd framover så det er nok smart. noen som vet hva elkjøp tar for bfme ? Endret 9. desember 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg skal skrive review på det senere. we want that review now Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 sier bare en ting, kjøp deg dvd spiller koster deg ca 200 kr. mange spill som kun vil komme på dvd framover så det er nok smart. noen som vet hva elkjøp tar for bfme ? De aller fleste spill finnes vel i både CD-ROM og DVD versjoner. Jeg vet at BFME finnes i CD-ROM versjon, alt jeg trenger er et tips om hvilken butikk i Oslo som har det. Anyone? Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Er du nødt til å ha DvD spiller da? ( jeg har det) mm.. Noen som vet hvor mange Cd'r d blir? eller tør å tippe? Lizzie Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 få høre da marshall !!! Var det bra ? Hva var isåfall dårlig hvis det ikke var imponerende ? Gi oss en LAAANG Review ! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Er du nødt til å ha DvD spiller da? ( jeg har det) Ja, for å lese en dvd plate så må man ha en dvd spiller. Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 INGEN som vet en butikk i Oslo som selger CD-ROM versjonen??? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 INGEN som vet en butikk i Oslo som selger CD-ROM versjonen??? Et dvd rom koster 3-400 kr.. Du kommer til å trenge det en gang uansett.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 INGEN som vet en butikk i Oslo som selger CD-ROM versjonen??? Et dvd rom koster 3-400 kr.. Du kommer til å trenge det en gang uansett.. Etter hvert vil ALLE spill kreve en DVD-spiller. Da snakker jeg ikke om 50 år, men om så kort tid som maksimalt 5 år! (ikke så mye heller) Lenke til kommentar
FFX Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Fikk spillet nå på elkjøp til 399,- greit kjøp. Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Jammen for svarte!! Kan dere slutte å be meg kjøpe en DVD-spiller! Som sagt så FINNES det en CD-ROM versjon, og det er den jeg vil ha!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Fikk spillet nå på elkjøp til 399,- greit kjøp. Hvilken Elkjøp? Kjøpte du DVD eller CD-ROM versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg