Mr.SS Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Komplett.no har fått inn spillet allerede, tough til blodpris! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304411&cks=PRL 7stk på lager Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 kan ikke en butikk selge det tidlig me needs the precioussss Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Komplett.no har fått inn spillet allerede, tough til blodpris!http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304411&cks=PRL 7stk på lager de fleste butikker får det vel inn dagen før el tidligere.. og hvis du bestiller nå får du det sikkert ikke før fredag el lørdag. Lenke til kommentar
thumbz Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 det blir mitt til jul jipppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Jeg kommer til å gå fra resten av gavene og sete meg på pcn. Jeg tar gjerne i mot utfordringer mot nån på forumet Lenke til kommentar
Imho Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Gleder meg så sinnsykt ! (takket være deg skyMarshall ) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Sorry,feilpost* Endret 8. desember 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Ikke gled dere for mye da.. Jeg skal være forberedt på at det kan være en flopp .. EA har ikke akkurat gitt og oss kjempespill spør u meg.. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 EA har ikke akkurat gitt og oss kjempespill spør u meg.. Har dem ikke? Hva med Battlefield1942 og BF-Vietnam da? Det finnes ikke bedre spill enn dem to!!!!! joda Half Life..men men Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Gamespy har også kommet med omtale av BFME. Den kan du lese her EDIT: Oj, Skymarshall kom visst litt tidligere enn meg. Endret 8. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Ikke gled dere for mye da.. Jeg skal være forberedt på at det kan være en flopp .. EA har ikke akkurat gitt og oss kjempespill spør u meg.. flere forumbrukere og anmelderne var jo rimelig fornøyd med det da.. det fikk 9.4 i leser pollpå gamespot. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Edit: Jeg må lære meg og lese selv Endret 8. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Heisann folkens. Hvis spillet skal være veldig likt generals så vil nok jeg like det veldig, siden Generals er tidenes beste spill i følge meg. Likte Onlinespillingen i generals veldig helt til det dukket opp ekle cheats EA dreit langt i.... Det som jeg håper er at EA skjerper seg og patcher dette spillet like mye som f.eks warcraft 3... det hadde vært digg... men jeg tipper de ikke gjør det... Men i alle fall... spillet skal testes, men hakke penger til det i morra... noen som gidder å sjekke multiplayer delen her, og skrive en liten Multiplayer review til oss RTS multiplayer fans? Takker de som vil gjøre det... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 en grunn til at Blizzard Patcher mye kan jo være at de ikke har 5-6 prosjekter pågående sammtidig, blizzard driver vel ''kun'' men WoW og StarCraft..? eller tar jeg feil nå? Blizzard er vel et mindre studio kansje også uten at jeg skal uttale meg skråsikkert. Må jo virkelig si at Blizzared har skuffet meg gang på gang med sine RTS-spill, men denne gangen har de kansje lært leksa(ser det ut som)**gleder meg faktisk til i morgen** Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) det som er skråsikkert i denne saken er at EA tilegner seg sitt lille egne monopol.. litt for ørske etter penger... derfor glemmer de å drive med aktiv patching slik som blizzard... Blizzard er jo mye flinkere til å ta seg av kundene sine enn EA EDIT: Dem holder på med WOW ja, starcraft er et eldre spill som kom ut for flere år siden. ja ser hva du mener... Starcraft: Ghost heter det... Endret 8. desember 2004 av hallyboy Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Gjett hvem som har klart å overtalt pappa'n sin til å kjøpe BFME i mårra! Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Gjett hvem som har klart å overtalt pappa'n sin til å kjøpe BFME i mårra! Du? Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Har det kommet ut i andre land ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 USA fikk det mye tidligere. Sverige har det også! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) USA fikk det mye tidligere. Sverige har det også! MYE tidligere vil jeg nå ikke si. Nærmere 3 dager før, tenker jeg nok, 6. Desember. EDIT: Du? Ja! I luv you, daddy! Endret 8. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
arlion Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 vel flere fikk det i norge i dag også, elkjøp på notodden hadde det, noe jeg alderi hadde regna med derfor hadde jeg bestillt det i fra cdon.no men men ble i hvertfall sent i dag til meg så kommer senest lørdag, forhåpentligvis i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg