Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann folkens.

 

Hvis spillet skal være veldig likt generals så vil nok jeg like det veldig, siden Generals er tidenes beste spill i følge meg. Likte Onlinespillingen i generals veldig helt til det dukket opp ekle cheats EA dreit langt i....

 

Det som jeg håper er at EA skjerper seg og patcher dette spillet like mye som f.eks warcraft 3... det hadde vært digg... men jeg tipper de ikke gjør det...

 

Men i alle fall... spillet skal testes, men hakke penger til det i morra... noen som gidder å sjekke multiplayer delen her, og skrive en liten Multiplayer review til oss RTS multiplayer fans?

 

Takker de som vil gjøre det...

Lenke til kommentar

en grunn til at Blizzard Patcher mye kan jo være at de ikke har 5-6 prosjekter pågående sammtidig, blizzard driver vel ''kun'' men WoW og StarCraft..? eller tar jeg feil nå?

Blizzard er vel et mindre studio kansje også uten at jeg skal uttale meg skråsikkert.

 

Må jo virkelig si at Blizzared har skuffet meg gang på gang med sine RTS-spill, men denne gangen har de kansje lært leksa(ser det ut som)**gleder meg faktisk til i morgen** :D

Lenke til kommentar

det som er skråsikkert i denne saken er at EA tilegner seg sitt lille egne monopol.. litt for ørske etter penger... derfor glemmer de å drive med aktiv patching slik som blizzard... Blizzard er jo mye flinkere til å ta seg av kundene sine enn EA

 

EDIT: Dem holder på med WOW ja, starcraft er et eldre spill som kom ut for flere år siden. ja ser hva du mener... Starcraft: Ghost heter det...

Endret av hallyboy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...