Kurt P Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Ja det er ingen tvil om at det begynner og kreve ressurser når det blir mye units og action på en gang. Merka det i Generals. Men BFME skal ifølge EA ha akkurat de samme spesifikasjonene og krava til system som det Generals hadde ... så greide du å dra det, så skal det vel gå forholdsvis fint med BFME også. Bortsett fra at jeg syntes det høres noe rart ut at det er det samma da men ... Spiller ingen rolle, maskin min kan ikke bli sprekere Men grafikken her ser da jaggu meg ganske mange hakk bedre ut enn generals.. eller er det bare meg ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Er nok ikke bare deg nei. Det er jo mye mer dynamisk og detaljert. Så Generals kan nok ikke måle seg meg. Men blir moro og se HVOR bra det blir med alt på full guffe i 1600x1200. Kan jo faktisk hende det krever litt hardware. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Lurer på hvor lang tid det tar før det er noen som ripper det i USA... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Det er visstnok allerede gjort ifølge en på et BFME-forum... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Gleder meg Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Virker absolutt som et spennende spill .. Og som jeg har gledet meg til å spille et godt gammelt RTS hvor man faktisk bygger opp bygning for bygning !! Det er jo bare 3 dager igjen ! Endret 6. desember 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 ser så fett ut ass, lest ign og gamespy anmeldelsen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 ser så fett ut ass, lest ign og gamespy anmeldelsen Ja veit ... 2 dager igjen. Det blir så dritbra det her. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Trodde jeg var den eneste i norge som gledet seg til dette spillet. Har sett alle filmene på EA siden, er stor fan av Generals Zero Hour ( vel ikke så mye nå lenger pga hackere og scudbug som ødela hele spillet og ea gidder ikke å slippe ut patch) Men denne her tar kaka , har spillt RTS spill siden Warcraft og er stor fan av Ringeness herre. Er også ganske glad for at dem har popcap fordi pcen min er ikke den sterkeste og hvis du spiller rome total war online så kan man få 2500+ units men da er det bare hærene og slagmarken + at det lagger og man ville få vanskeligheter ved å ordne på basen med så store hærer. Dette er et spill jeg gleder meg til, og jeg er ganske sikker på at hvis EA har få units med i spillet så er det sikkert fordi dem vil slippe ut expansionpack senere som dem har gjort med så og si alle RTS spillene sine. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde ikke så stor tro på dette spillet men etter at jeg så videoen (ingame battle 8 eller 9) ble jeg overbevist om at jeg skal kjøpe det. Noen som vet minimum specs? Har en centrino 1,6 512 mb ram Ati Mobility radeon 9700, 128 mb Vil jeg klare å kjøre spillet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) jeg vil tro du kan kjøre det i 1024 medium \ high.. det er bygd på generals motoren som gikk ganske greit på min amd 1800, 512mb ddr, gf4 ti4200 128mb. men når de står utenfor porten ved mordor og det er MANGE orcer der, da er det ikke noen cap på dem , fordi det er garantert fler enn 400 der eller hva grensa er. Endret 7. desember 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Skal vel egentlig være 10 000 av dem i følge boka. Ser ut som det kan stemme ifølge bildet på gamer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, men nå må dere huske at det er en mellomsekvens da. Mordor har en cap på 700 grunnet standard rts gameplay-justeringer, online lagg og for at det skal kjøre greit på de fleste nyere pcr. Men 700 pluss de fra gode siden blir fort mange folk. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Har noen en god omtale av dette spillet ? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Sitter med spillet i handen... Men blir nok ingen spilling før i morgen da kvelden er satt av til EQ2 spilling.. Er 100% sikker på et Battle for Middle Earth (eller Kampen om Midgar som det står på coveret) kommer til å falle i smak! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 7. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg pleier ikke å spille noe særlig lenger, men syntes fortsatt det er ganske fett å spille spill som Age og Empires 2, Red Alert serien osv på LAN med et par venner. Dette spillet kommer garrantert til å vises på våre skjermer om et par dager:D Tenkte faktisk å ta en studiedag på fredag så vi får herja skikkelig Får heller dra ut på lørdagen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 ser fett ut hvertfall. gleder meg til imorra!! hadde faktisk ikke hørt om dette spillet før denne tråden kom.. hehe. ohwee Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Har noen en god omtale av dette spillet ? Gamespot anmeldelse!!! ... og imorgen er det ute i Norge! Wohoooo Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Som sikkert flere vet, kom BFME til USA den 6. Desember, og Gamespot er allerede ute med en omtale. Enjoy! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Anmeldelsene jeg har kommet over so far: - Gamespy - 4/5 - Gamespot - 8.4/10 - IGN.com - 8/10 - Amerikansk Forumhore #1 - Amerikansk Forumhore #2 - 89% - Amerikansk Forumhore #3 ... alt i alt. Det skal bli moro og prøve det selv i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg