SkyMarshall Arts Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2004 Hmmm ... haha norske oversettelser altså. Får håpe de ikke har prøvd seg på ingame translation også da, som de gjode med The Sims. "Trang for Fart Undergrund 3" er vel neste. Ville heller hatt amerikansk boks jeg! Lenke til kommentar
arlion Skrevet 1. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) hehe må si meg enig der men så lenge spillet er på engelsk er jeg mer en fornøyd, boksen er jo ikke stort mer en oppbevaring av godsakene. og uansett om de hadde prøvd seg på en høyst usannsynelig oversettelse er det jo fortsatt allitid mulighet for å velge språket man vil installere spillet på. Endret 1. desember 2004 av arlion Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2004 hehe må si meg enig der men så lenge spillet er på engelsk er jeg mer en fornøyd, boksen er jo ikke stort mer en oppbevaring av godsakene. og uansett om de hadde prøvd seg på en høyst usannsynelig oversettelse er det jo fortsatt allitid mulighet for å velge språket man vil installere spillet på. Ja ikke sant. Men siden EA faktisk har voice-work fra de virkelige skuespillerne, så tror jeg det hadde vært "lurt" og oversatt til norsk med de svette kaffestemmene til noen her til lands... så det blir eventuelt bare tekst. Men velger bort det uansett jeg! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2004 Ber folket her lese hva som står på coveret over slikt at ingen blir sjokkert igjen "PC | DVD-ROM" Om det er kun for dvd vet jeg ikke men må inrømme at dette er et ganske fristende spill. Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Gleder med snart mer til dette spillet enn jul Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Gleder med snart mer til dette spillet enn jul Ja da er vi helt klart 2 Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Det kommer ut på bursdagen min Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 PÅ web sida viser det kun 2 "raser" Isengard og Rohan. Men som trådstarter sier kan man være 4, nemmelig: - Gondor - Rohan - Isengard - Mordor Noen som vet hva som er riktig her!? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 vel, jeg VET at man kan vær alle i multiplayer delen i hverfall... men i single player er jeg ikke sikker.. hadde blitt skuffa om jeg ikke kunne være alle de 4 rasene der også. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Vel i singleplayer er det greit nokk! Gode mot Onde! Men vil gjerne ha mer en 2 alternativer i multiplayer Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Tror dere at Battle for Middle Earth kommer til å koste 300 spenn på elkjøp og eller? Siden alle de "store" titlene kosta det... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 PÅ web sida viser det kun 2 "raser" Isengard og Rohan. Men som trådstarter sier kan man være 4, nemmelig: - Gondor - Rohan - Isengard - Mordor Noen som vet hva som er riktig her!? Ja stemmer det, man får alle fire rasene i multiplayer. Men man får kontrollen over mye mer forskjellig i singleplayer delen. Det deles opp etter historien og spilles ut den veien. Men det er det samma, for det er online gaming som gjelder for den tittelen her. Hvis dere vil ha litt mer detaljert beskrivelse av de enkelte rasenes helter og egenskaper, så laget jeg akkurat en liten story om det på sia mi. Greide og få frem alle spesifikasjonene deres ved litt research ... damnjeg gleder meg.... BFME Multiplayer - Rasene, heltene og deres egenskaper! Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Tror dere at Battle for Middle Earth kommer til å koste 300 spenn på elkjøp og eller? Siden alle de "store" titlene kosta det... Om de ser på det som en stor titel, så er svaret helt klart JA! Hører dere dette ELKJØP! VI vil HA! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Frå 9.desember og videre skal jula legges til side, og det skal spelles BFME til den stoe gullmedalje! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Gleder med snart mer til dette spillet enn jul Ja da er vi helt klart 2 Gleder meg til jul jeg, da får jeg dette spillet.. (Kjøper det jo til meg selv bare for å være sikker på at jeg virkelig får det ) Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Vel i singleplayer er det greit nokk! Gode mot Onde! Men vil gjerne ha mer en 2 alternativer i multiplayer det får du Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Gleder med snart mer til dette spillet enn jul Ja da er vi helt klart 2 Gleder meg til jul jeg, da får jeg dette spillet.. (Kjøper det jo til meg selv bare for å være sikker på at jeg virkelig får det ) Tror jeg må gardere meg slik jeg og Grafikken ser sinnsykt lekker ut, og vis gameplayet er i nærheten av grafikken tror jeg dette kan bli veldig interessant. Blime fra starten av og vettu, kanskje blir det pro gaming for meg en dag å spille dette spillet GoGo EA! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 Gleder meg veldig til dette spillet jeg å, etter hva jeg har sett så ser det ut som at EA endelig greier å lage et bra spill basert på lotr filmene Dette er helt klart et av årets høydepunkt innenfor spill. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2004 WOW..gleder meg. Men denne typen spill er mest kos i singleplayer for min del. eneste som er gøy online er BF (som jeg forøvrig spiller hver eneste dag) Lenke til kommentar
arlion Skrevet 3. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2004 har nesten begynt å telle minuttene til spillet kommer ut på cdon hvor jeg har bestillt det. håper bare ea har klart å gjennskape den underholdnings verdien generals hadde på nettet i dette spillet. kanskje også rang systemet selv om det ikke har så veldig mye å si for selve spillet har en følelse av at Rohan og Mordor kommer til å være de jeg spiller med oftest, er glad i drage liknende skapninger og masse mennesker som sloss på heste ryggen *mimres scenen hvor rohan angriper på pelenor slettene * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg