Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battle for Middle Earth - Diskuter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis jeg ikke hadde hatt spillet allerede hadde jeg drøya med å kjøpe det. det virker som om EA slapp det ut mens det enda var i en beta fase.

det er mange andre bedre RTS games der ute. Rome: total war er ett av dem.

jeg sier ikke at kampen om midgard er bare dårlig. det har sine lyse sider og. er bare litt vanskelig å finne dem.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

fire arrow archer rohirrim er faen meg grusom mot alt som er...

du skyter, springer vekk fra treige units(spydjævler osv) også skyter du litt til. ikke i en stor klynge men som med hydralisker mot zealots i SC: BW.

om spillet er bra eller ikke er vel opp til en hver. jeg synes det er morsomt. jævlig imba for øyeblikket, men det er jo noe som kan fikses.

de burde booste vanlig arrows litt og nerfe fire arrows mot soldater osv. de burde gjøre ekstra dmg mot siege og bygninger siden det er jo flamme piler.

Lenke til kommentar
fire arrow archer rohirrim er faen meg grusom mot alt som er...

du skyter, springer vekk fra treige units(spydjævler osv) også skyter du litt til. ikke i en stor klynge men som med hydralisker mot zealots i SC: BW.

om spillet er bra eller ikke er vel opp til en hver. jeg synes det er morsomt. jævlig imba for øyeblikket, men det er jo noe som kan fikses.

de burde booste vanlig arrows litt og nerfe fire arrows mot soldater osv. de burde gjøre ekstra dmg mot siege og bygninger siden det er jo flamme piler.

jeg er alt for enig!

det er rett å slett ikke no gøy å spille når det er så ubalansert som det er nå.

hvis du er mordor så har du ikke en sjangse mot rohirrim archer, det har eller ikke gondor. eneste som kan takle dem er wargs selv om de heller ikke funker så bra mot en stor mengde.

siege våpen funker nesten mot dem, men siden rohirrims er såpas kjappe kan de lett ri unna før hva-enn-som-blir-skutt-treffer.

EA har rett og slett gjort en dårlig jobb med spillet. selvsagt kan alt bli bra med noen patcher... om det kommer noe da? :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

EA LA har jo et eget team som skal jobbe med spillet ifølge dem selv.

spillet blir ikke så altfor ubalansert på LAN siden da kan du bare ha en regel med at du ikke kan oppgradere til fire arrows.

men da blir siege weapons en evig plage. men noen heste jævler fikser det lett, hvis du har noen da :/

mange helter er jo overpowered. Legolas er bare for ekstrem., knerter bataljoner før de når frem og når han blir rank 7 knerter han armyer alene. heldigvis er ikke legolas og gandalf på samme lag.

Lenke til kommentar

mange helter er jo overpowered. Legolas er bare for ekstrem., knerter bataljoner før de når frem og når han blir rank 7 knerter han armyer alene. heldigvis er ikke legolas og gandalf på samme lag.

uff legolas ja, fæl fyr.

legolas er en syk jævel å knerte.

i ranged combat er han en jævel å hanskes med og i close combat er fader ikke dårlig der heller, med den skillen han får i level 2 altså.

han og gandalf i level 10 kunne gått rundt å tatt ned baser alene! så sant de hadde en katapult til å ta ned muren da.

takker gud for at det ikke er sånn.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk synes dette spillet er så bra. De kan neppe ha prøvd særlig mye annet. Kan f.eks. nevne ekkel base-oppbygging...herregud. Sier bare tre ord: hype, hype og hype :p Glossy utenpå, men råttent inni. Det er bare folk som lar seg imponere som faller for dette spillet - veteraner gjennomskuer suppa.

Regner med at jeg blir lynsjet nå, men det driter jeg i, nemlig :)

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Japp, må si meg litt enig der. Utrolig til EA hype. Men jeg har hatt mine timer med moro online nå (og jeg er veteran RTS spiller). Men det blir nok lagt på hylla så fort jeg får meg noe nytt. Det er altfor seigt og slitsomt til å bli noe lengere i levetiden.

BFME er ei døgnflue som er skuffende hypet. Men jeg hadde det moro for penga så lenge det varte. Men det begynner og dabbe av nå ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...