thumbz Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) øøøø.....okey sier det nå at spillet er dårlig bra dårlig bra dårlig bestem dere da:::: Skal jeg kjøpe mg det eller ikke Endret 20. desember 2004 av thumbz Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Overhodet ikke ... men det er mye som må fikses i en patch når det gjelder balansen. Men uansett er det en perle online. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 øøøø.....okey sier det nå at spillet er dårlig bra dårlig bra dårlig bestem dere da:::: Skal jeg kjøpe mg det eller ikke kjøp det du Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 hvis jeg ikke hadde hatt spillet allerede hadde jeg drøya med å kjøpe det. det virker som om EA slapp det ut mens det enda var i en beta fase. det er mange andre bedre RTS games der ute. Rome: total war er ett av dem. jeg sier ikke at kampen om midgard er bare dårlig. det har sine lyse sider og. er bare litt vanskelig å finne dem. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Nei det er moro online. Og stemningen er tilstede fra LOTR-filmene. Men det har sine problemer, men ikke nok problemer til å få meg til ikke å spille det. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 det er gøy men så ganske ubalansert. er lissom: første som får 3 bataljoner med fultoppgraderte archers og sword/pikemenn har vunnet, i de fleste games. hvertfall de jeg har spilt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Haha jaja. Kjører du den taktikken mot meg blir du eid! Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 fire arrow archer rohirrim er faen meg grusom mot alt som er... du skyter, springer vekk fra treige units(spydjævler osv) også skyter du litt til. ikke i en stor klynge men som med hydralisker mot zealots i SC: BW. om spillet er bra eller ikke er vel opp til en hver. jeg synes det er morsomt. jævlig imba for øyeblikket, men det er jo noe som kan fikses. de burde booste vanlig arrows litt og nerfe fire arrows mot soldater osv. de burde gjøre ekstra dmg mot siege og bygninger siden det er jo flamme piler. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Nå har ikke jeg prøvd dette spillet i multiplayer, men i singleplayer er det særdeles god stenmning, jeg elsker det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 tror ikke etter det jeg har forstått at jeg gidder og kjøpe dette spillet før jeg kan spill online da!?!?!? Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 fire arrow archer rohirrim er faen meg grusom mot alt som er... du skyter, springer vekk fra treige units(spydjævler osv) også skyter du litt til. ikke i en stor klynge men som med hydralisker mot zealots i SC: BW. om spillet er bra eller ikke er vel opp til en hver. jeg synes det er morsomt. jævlig imba for øyeblikket, men det er jo noe som kan fikses. de burde booste vanlig arrows litt og nerfe fire arrows mot soldater osv. de burde gjøre ekstra dmg mot siege og bygninger siden det er jo flamme piler. jeg er alt for enig! det er rett å slett ikke no gøy å spille når det er så ubalansert som det er nå. hvis du er mordor så har du ikke en sjangse mot rohirrim archer, det har eller ikke gondor. eneste som kan takle dem er wargs selv om de heller ikke funker så bra mot en stor mengde. siege våpen funker nesten mot dem, men siden rohirrims er såpas kjappe kan de lett ri unna før hva-enn-som-blir-skutt-treffer. EA har rett og slett gjort en dårlig jobb med spillet. selvsagt kan alt bli bra med noen patcher... om det kommer noe da? Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 EA LA har jo et eget team som skal jobbe med spillet ifølge dem selv. spillet blir ikke så altfor ubalansert på LAN siden da kan du bare ha en regel med at du ikke kan oppgradere til fire arrows. men da blir siege weapons en evig plage. men noen heste jævler fikser det lett, hvis du har noen da :/ mange helter er jo overpowered. Legolas er bare for ekstrem., knerter bataljoner før de når frem og når han blir rank 7 knerter han armyer alene. heldigvis er ikke legolas og gandalf på samme lag. Lenke til kommentar
thumbz Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Haha jaja. Kjører du den taktikken mot meg blir du eid! Nice skrevet skyMarshall hehehhe Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 mange helter er jo overpowered. Legolas er bare for ekstrem., knerter bataljoner før de når frem og når han blir rank 7 knerter han armyer alene. heldigvis er ikke legolas og gandalf på samme lag. uff legolas ja, fæl fyr. legolas er en syk jævel å knerte. i ranged combat er han en jævel å hanskes med og i close combat er fader ikke dårlig der heller, med den skillen han får i level 2 altså. han og gandalf i level 10 kunne gått rundt å tatt ned baser alene! så sant de hadde en katapult til å ta ned muren da. takker gud for at det ikke er sånn. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Noen som har no bra taktikk får å ta spydmenn vet arrows funker. Men med hester, er litt kjipt når du har 4-5 grupper hester som blir slakta av 1 gruppe spydfolk. Løper du på de bakfra blir de tatt da også, ser teit ut. Syns dere troll er bra? Med patcher kan spillet bli skikkelig konge. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Fatter ikke hvorfor folk synes dette spillet er så bra. De kan neppe ha prøvd særlig mye annet. Kan f.eks. nevne ekkel base-oppbygging...herregud. Sier bare tre ord: hype, hype og hype Glossy utenpå, men råttent inni. Det er bare folk som lar seg imponere som faller for dette spillet - veteraner gjennomskuer suppa. Regner med at jeg blir lynsjet nå, men det driter jeg i, nemlig Endret 21. desember 2004 av WarpX Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Japp, må si meg litt enig der. Utrolig til EA hype. Men jeg har hatt mine timer med moro online nå (og jeg er veteran RTS spiller). Men det blir nok lagt på hylla så fort jeg får meg noe nytt. Det er altfor seigt og slitsomt til å bli noe lengere i levetiden. BFME er ei døgnflue som er skuffende hypet. Men jeg hadde det moro for penga så lenge det varte. Men det begynner og dabbe av nå ... Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 bra at det er mange her som skjønner at the battle for middle-earth er ikke noe annet enn en middelmådig film lisens. det er vel ett av de bedre spillene som EA har laget, men igjen, det kunne vært bedre Lenke til kommentar
Aim Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Bra spill men hvis man sitter for lenge med det på en gang så blir man litt lei i lengeden men uansett så anbefaler jeg dette spillet. Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 ser på BFME som et "morro med kompiser spill", ikke noe som SC eller War3 er... et "konkurranse spill"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg