Kurt P Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) 200 for gode og 400 for onde i MP 300 for gode og 600 for onde i SP hver unit i spillet tar fra 10-30 i pop. en bataljon på 10 orks tar 20 pop en mumakil tar 30 pop ahh så dårlig.. ! Du kan bare ha noen få stk av de største unitsa.. Eneste spillet i population klassen som tydelighvis klarer å ha det slik : 1 population per unit(samma faen hva slags unit det er) er AGE of empires (2) .. Jeg vil ha 3ern !"!!!!#"#!"!"!"!"! Endret 18. desember 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Age of Empire 3 hadde vært kult ja. Men ta det med ro, du FÅR nok units i BFME. Egentlig glad det ikke er mer. Da hadde omgangene blitt kjedelig drøye. Lenke til kommentar
Aim Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Bra spill dette assa! Noen som har lyst og prøve seg mot meg her pm me . Synes det var ganske god lyd forestten. Karakter: 9/10 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 Her er eit frå første evil campaign, der ein skal forsvare Isengard. Dette er hæren Rohan angrip med. hvis det er slik grafikk så må jeg bare ha det der..... nice diggbart spill Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 200 for gode og 400 for onde i MP 300 for gode og 600 for onde i SP hver unit i spillet tar fra 10-30 i pop. en bataljon på 10 orks tar 20 pop en mumakil tar 30 pop ahh så dårlig.. ! Du kan bare ha noen få stk av de største unitsa.. Eneste spillet i population klassen som tydelighvis klarer å ha det slik : 1 population per unit(samma faen hva slags unit det er) er AGE of empires (2) .. Jeg vil ha 3ern !"!!!!#"#!"!"!"!"! uuuum... joda... 400 Mümakils mot deg på engang i MP.... hadde funka det.... right.... det hadde bare ikke funka på samme måte som det gjør i AoE. Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 18. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) det som er litt synd i BFME er at fire arrows er alt for bra... de må komme med en patch som fikser det og booster vanlige arrows litt så de kan ta siege weapons lettere uten fire arrows. det ned pop. du får ikke så alt for mange units med bare 200 i pop, men med de onde som har 400 så får du mye. jeg kan ikke ha på full grafikk uten at jeg får "slow mo" effekten. så om spillet hadde hatt høyere cap så ville jeg blitt slow moa til døden. PC specsan mine: 2800+ 6800gt 1024 ddr bare mas om massive eller epic battles, men det vil gå ufattelig trægt om du ikke har en über kraft PC. EDIT: btw hvis capen var mye høyere så ville du fått så store hærer at alt du gjør er å SE PÅ at de sloss. blir som å se på en film, men dette er jo et spill. skal du SE PÅ spillet eller skal du SPILLE SPILLET ? Endret 18. desember 2004 av member-60584 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Må si meg enig der. Battlene er STORE nok ... og å sammenligne med RTW er så tåpelig. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 En ting dere må huske når dere bytter på population limit: - Det er faktisk en strategisk grunn til at det er en slik limit, for eksempel så blir Mordor mye bedre med høy population limit, fordi den sterke siden til Mordor er mange units(Orcene er jo gratis). Gondor derimot, har sterkere men dyrere units som du ikke kan ha så mange av(fordi du har sikkert ikke er nok resurser til å pøse på med dem). Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 En ting dere må huske når dere bytter på population limit:- Det er faktisk en strategisk grunn til at det er en slik limit, for eksempel så blir Mordor mye bedre med høy population limit, fordi den sterke siden til Mordor er mange units(Orcene er jo gratis). Gondor derimot, har sterkere men dyrere units som du ikke kan ha så mange av(fordi du har sikkert ikke er nok resurser til å pøse på med dem). jeg har økt pop limiten, men økte pop til gode og onde. så hvis jeg har pop limit til gondor sotte til 500 så vil mordor ha 800-1000 men trur jeg skal bare skifte tilbake. for å få slutt på slow mo effekten på høy kvalitet på grafikken. men når du setter opp limiten så er jo problemet: vil du ha nok ressurser til å pumpe ut så mange units? kor mye ressurser du får inn er jo balansert etter den originale pop limiten. hvis du øker pop limit i campaign så vil du jo være juks. la oss si at du øker start pop til 500 for de gode og øker de onde sin gjevnt etter det. du klarer et oppdrag, sparer siste bygninga så du kan pumpe ut full oppgraderte units til neste oppdrag. da vil du ha units verdt 500 pop i begynnelsen av neste oppdrag. computeren vil bare starte med det de starter med som om du ikke hadde skifta pop limiten. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Noen osm har tips til Helms deep på normal vansklighetsgrad? good side? ja, putt alle elven archers inne i keepet, altså helt øverst. så setter du heroene dine på deepingwall(den store der alvene står på i filmen. så holder du fienden tilbake en liten stund til du har fått pumpa ut masse archere og noen rohirrim uniter. allt dette ska så opp i keepet. etter det må du sette heroene nederst foran den siste ''oppgangen'' å la de sloss til eomer kommer. thats it PS: dette kom kansje litt sent, men men Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Noen osm har tips til Helms deep på normal vansklighetsgrad? good side? ja, putt alle elven archers inne i keepet, altså helt øverst. så setter du heroene dine på deepingwall(den store der alvene står på i filmen. så holder du fienden tilbake en liten stund til du har fått pumpa ut masse archere og noen rohirrim uniter. allt dette ska så opp i keepet. etter det må du sette heroene nederst foran den siste ''oppgangen'' å la de sloss til eomer kommer. thats it PS: dette kom kansje litt sent, men men det virka litt tvilsomt IMO hvertfall det jeg gjor var som følger: helt i starten bygger jeg mange farms, så 1 ekstra archer hus. sender legolas nedover ut av fortet for å redde de derre peasantsene. siden legolas skyter langt og kjapt så må du få han opp i lvl osv. han slakter alt alene nesten. jeg dreit i alle de andre heltene siden leadership tingan dems funker ikke på det oppdraget. når elven archer folkan kommer så putter jeg alt på den lange muren som ble sprengt. pumper ut elven archers til full pop. kvitter meg med 2 farms og setter opp 2 smithers. oppgraderer fire arrows(et must), armor og alt det der. setter noen archers ved porten for å stoppe de derre ram jævlan. når de kommer så greier de ikke å komme seg opp uten stiger. det du gjør er å focuser med archeran på stigene, med fire arrows går det rimelig kjapt. legolas med dual arrows tingen tar en sånn alene. hvis de skulle komme seg opp focus berserkern med legolas. han dør jævlig kjapt da, når ingen stiger kommer frem så trenger du ingen nær kamps ting. når de bombe jævlan kommer så focuser du bare de på samme måte. med fire arrows så sprenges de midt i uruk hai klyngan. når de derre ballista jævlan kommer så stikker du langt vekk fra muren og opp til keepet og holder ut der til eomer, gandalf og the rohirrim kommer. som ikke er så lenge til. så slakter du begge basene til isengard med de. sånn greide jeg det i allefall. Lenke til kommentar
thumbz Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) ska prøve det till en kamerat i da glæde mæ :!: Endret 19. desember 2004 av thumbz Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 <--- Hekta Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Prøvde spillet i dag.. Multiplayer var rett og slett skuffende.. Synes det var helt tragisk opplegg.. Bare mulig å bygge på bestemte steder. Likte det ikke, sorry az.. Samt lite å velge i.. Endret 19. desember 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
imastard Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Her er eit frå første evil campaign, der ein skal forsvare Isengard. Dette er hæren Rohan angrip med. hvis det er slik grafikk så må jeg bare ha det der..... nice diggbart spill Må huske at grafikken er betre en det, pga eg spelar på 800*600 uten 3d shadows og nokon form for antialiasing eller anna filtrering. Dette av at eg kun har Geforce ti 4200 Lenke til kommentar
imastard Skrevet 19. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2004 Må ein vere ha internett tilgang for og spele lan? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Må ein vere ha internett tilgang for og spele lan? Neida ... Online og Network er 2 options! Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Heh... Er det bare meg som irriterer meg over at du ikke kan se himmelen? Du har ikke noen som helst mulighet til å vippe kameraet opp eller ned, bare zoome ut eller inn. Dessuten kan du ikke zoome langt nok ut, noe som blir litt irriterende når du skal prøve å forsvare Helmsdeep osv, og trenger å se mye av skjermen på en gang. Ellers, veldig bra spill etter min mening. Sliter litt med fps'en bare, virker som det er satt en sperre på det eller noe. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Japp, stemmer det. Sperra er satt på 30fps. Men dette kan du forandre i ini-filene, akkurat som alt annet. Men dette med himmelen, man ser jo ikke det i noe som helst annet strat-spill av samme type heller, men jeg er enig i man skulle kunne zoomet lenger ut. Iallefall som Mordor med disse ufattelig store og plagsomme Nazgulene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg