Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Hvorfor kan man ikke spille helms deep, minas tirith osv. i skrimish?

Vil det bli mulig senere ut i spillet? Minas tirith var den banen jeg hadde gledet meg mest til :(

du kan jo spille der på campain mode da

Lenke til kommentar
Hvorfor kan man ikke spille helms deep, minas tirith osv. i skrimish?

Vil det bli mulig senere ut i spillet? Minas tirith var den banen jeg hadde gledet meg mest til :(

du kan jo spille der på campain mode da

Ja, men synes ikke det var like kjekt :(

Du kan jo bare porte campaign-mappet inn i Editoren, lage "player starting locations", balansere det litt og lage multiplayer map av det selv da.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan man ikke spille helms deep, minas tirith osv. i skrimish?

Vil det bli mulig senere ut i spillet? Minas tirith var den banen jeg hadde gledet meg mest til :(

du kan jo spille der på campain mode da

Ja, men synes ikke det var like kjekt :(

Du kan jo bare porte campaign-mappet inn i Editoren, lage "player starting locations", balansere det litt og lage multiplayer map av det selv da.

Hørtes veldig stress ut, du kunne vel ikke være så grei å lage det for meg, vær så snill :love:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Hei

 

Har sett en mengde filmer om hvordan dette spillet er, og lest mye her og der om det.

 

Det jeg lurer på er :

 

- Er basebyggings mulighetene såpass begrenset som det ser ut til utifra video osv. Nemlig at man kan ikke bestemme hvor ting skal stå? Kan man selv velge yttre mur rundt basen? Velge diameter på den? Må de alltid være rundt osv? Kan man forsterke muren med fastmonterte våpen osv???

 

Jeg er av den typen som liker å bygge opp en mega base med en mega hær, for så å gå til angrep. Slossing er ikke allt for meg med andre ord.

Derfor har jeg alltid likte AOE serien... men synes de ser litt grå ut, og grafikken i BFME ser jo mildt sagt rå ut.

 

Hvordan er formasjons kontrollen? Den var rett og slett pyton i Generals. Null formasjon, og totalt idiot kjøring av enhetene i forhold til hvem som bør være forrest osv... null ai iq.

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Hei

 

Har sett en mengde filmer om hvordan dette spillet er, og lest mye her og der om det.

 

Det jeg lurer på er :

 

- Er basebyggings mulighetene såpass begrenset som det ser ut til utifra video osv. Nemlig at man kan ikke bestemme hvor ting skal stå? Kan man selv velge yttre mur rundt basen? Velge diameter på den? Må de alltid være rundt osv? Kan man forsterke muren med fastmonterte våpen osv???

 

Jeg er av den typen som liker å bygge opp en mega base med en mega hær, for så å gå til angrep. Slossing er ikke allt for meg med andre ord.

Derfor har jeg alltid likte AOE serien... men synes de ser litt grå ut, og grafikken i BFME ser jo mildt sagt rå ut.

 

Hvordan er formasjons kontrollen? Den var rett og slett pyton i Generals. Null formasjon, og totalt idiot kjøring av enhetene i forhold til hvem som bør være forrest osv... null ai iq.

 

 

Basebygging er begrenset til såkalte grunnmurer som ligger der fra før. Antallet kommer an på hvilke type base det er (Outpost, Castle, osv.) Også muren avhenger av basetype og kan ikke forandres. Unntaket her er at du kan bygge defensive bygg på muren, slik som tårn og hemmelige dører.

 

Formasjonskontrollen er også noe begrenset, og varierer avhengig av enhet.

 

Men det er uansett et godt spill, med mange finesser.

 

Gamer.no sin omtale finner du her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=12246

 

:)

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Forresten.Hvorfor virker det til at de fleste har sluttet med å inkludere en multiplayer "spawn" version på spillene de utgir. Jeg har mest lyst å spulle multiplayer mot venner i dette spillet, men har ikke lyst å kjøpe 2 versjoner. Eneste muligheten er jo å legge det inn på begge pcene og bruken en no-cd exe crack på den ene. Har mest lyst å kjøre orginalt...

 

Er det noen god løsning på dette i Battle For middle earth?

Lenke til kommentar
De gode er altfor overlegne.

Fuckin gandalf... og Aragorn,Gimli,Legolas,Eowyn... osv ,omg

De gode er ikke altfor gode. Er man Mordor kan man lett oversvømme fienden veldig tidlig i spillet med en haug orcs og to cavetrolls. (en med tre og en uten). Er man Isengard er kampen om ressursene allerede avgjort rundt om på mappet ved hjelp av Warg-riders (overlegne) ... at Gandalf har disse kreftene sine, og Rohan har alle heltene har ikke stoppet meg enda.

 

Have faith - keep on pushin' :cool:

Lenke til kommentar
Ser at spelet krever eindel... Lure på om maskina mi med mx440 klarer det...=( Har vert så nøgd i det siste med at den kjører HL2 fint, men etter eg tviler nesten på om den klarer dette... Har nokon med mx440 testa det`?

 

resten av maskina er xp2000+ og 512MB RAM...

Den greier det , men langt i fra optimalt. Som HL2 så er det liksom high'end grafikk som har nye finesser. feks. antiallasing. Ditt kort støtter ikke det og dermed slipper det å slite med det. Så derfor vil du kunne spille hl2 uten at det hakker, men grafikken er vel ikke akkurat pen. Så ja det er en mulighet for at det skal ordne seg med deg også, men kjøp deg ett 9800 kort.

Lenke til kommentar

Unit limit er noe idiotisk, jeg håper de enten fjerner det eller setter opp valg av maks units ved neste oppdatering.. ellers blir lan ofte kjedelig.

 

Hvis noen lager map til Minas Tirith blir jeg råglad... tenk deg såfett...

 

En ting til

EA Games burde tenke litt før de slipper ut spill.

Jeg og 3 andre kamerater hadde lotr lan i helgen.

VI kjørte 2 onde mot 2 onde..

2 onde = isengard og mordor.

 

Isengard units kunne ikke bruke tårna til mordor, ikke når de var "kobla" til fiendens gate heller...

Og mordor units kunne heller ikke bruke noe av greiene til isengard (stiger osv)

Det burde dem fikse... Da hadde det vært råfett med Minas Tirith map.

(de burde også fikse Grond!!!!!!!!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...