Gå til innhold

Battle for Middle Earth - Diskuter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare så det er sagt, om man spiller en warez-versjon av spillet kan det hende det ser dårligere ut, evt går dårligere på en maskin som lett skal klare å kjøre spillet...

og nei, jeg anklager ingen :)

de fleste ordentlige releaser er retail iso kopier som fungerer nøyaktig like bra \ dårlig som en ekte utgave... men noen av dem er dårligere ja,. feks de som er FADE beskytta som gjør at spillet gradvis mister funksjoner og effekter pga at spillet merker at det er cracka.

 

og bare for å presisere, jeg har kjøpt spillet og har lagt det inn men liker å kunne spille uten å legge i plata hele tida men skal ikke spørre mer hvis det er fy fy :) såvidt jeg vet er ikke BFME sluppet som warez enda så det er ikke mulig at jeg har warez utgaven.,.

Lenke til kommentar

Ingen som har nevt dette da, men dersom du bruker Nero (eller andre CD brenneprogrammer) på samme PCen som du har tenkt å spille BFME på må du nok pent deinstallere Nero først..

 

Litt håpløs policy spør du meg, det finnes da mange gode grunner til å ha Nero installert annet enn at man vil kopiere spill?

 

Før noen begynner å mase, ja det er en originalversjon.

Endret av denis09
Lenke til kommentar

PC Requirements for The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth

 

CD-ROM version:

OS: Windows XP or 2000

CPU: 1.3 GHz or faster

RAM: 256 MB

DISC DRIVE: 8x or faster CD/DVD drive

HARD DRIVE: 4 GB or more free space

VIDEO: DirectX 9.0b compatible (see right)

SOUND: DirectX 9.0b compatible

INPUT: Keyboard and mouse

Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce 2 GTS or greater ATI Radeon 7500 or greater.

 

One set of discs per PC. 512 MB RAM needed for 3 or more Players. Network (2-8 Players); Internet (2 Players): 56 Kbps Internet connection, (3-8 Players): Cable, DSL, or a faster connection.

 

DVD-ROM version:

OS: Windows XP or 2000

CPU: 1.3 GHz or faster

RAM: 256 MB

DISC DRIVE: 8x or faster CD/DVD drive

HARD DRIVE: 4 GB or more free space

VIDEO: DirectX 9.0b compatible (see right)

SOUND: DirectX 9.0b compatible

INPUT: Keyboard and mouse

Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce 2 GTS or greater ATI Radeon 7500 or greater.

 

One DVD per PC. 512 MB RAM needed for 3 or more Players. Network (2-8 Players); Internet (2 Players): 56 Kbps Internet connection, (3-8 Players): Cable, DSL, or a faster connection.

Lenke til kommentar
Noen med 9800PRO som har prøvd dette? Lurer svært på hvordan det går.. Evt. kan man velge å slå av ting som shadows osv. men ha resten på fullt for å tjene litt ytelse?

Aner ikke åssen det går med det kortet iallefall. Men jeg kjører alt på max i 1600x1200 med Sapphire Radeo x800pro.

 

Her er iallefall et scr.shot av "advanced graphics options" menyen!

Lenke til kommentar
Aner ikke åssen det går med det kortet iallefall. Men jeg kjører alt på max i 1600x1200 med Sapphire Radeo x800pro.

 

 

Hvis man skal tolke ut fra testene som ble gjort mellom 800 korta og 9800 Pro'ene for et halvt år siden, så er det ikke så mye forskjell mellom disse to på 1024 oppløsning uten AA/AF. Den store..nestn 100% forskjellen ser man i oppøsningen på 1600 med AA/AF slått på.

 

så jeg regner med at mitt 9800 Pro vil være omtrent 10% svakere enn 800pro med 1024X7xx med AA/AF slått av

Lenke til kommentar
Noen med 9800PRO som har prøvd dette? Lurer svært på hvordan det går.. Evt. kan man velge å slå av ting som shadows osv. men ha resten på fullt for å tjene litt ytelse?

Jeg spiller R 9800Pro AMD XP2500+ og 1024MB RAM! Jeg har alt på fullt men ikke 3D shadows (Det krever jævla mye og hjelper ikke stort). Jeg spiller på 1024 oppløsning noe som er smud på RTS spill som dette.

 

Spillet er absolutt å anbefale, spes hvis man ike har så stor hær, da er det DRIT fett! MORDOR!!

Lenke til kommentar
Så kritiker som jeg er så må jeg ærlig talt si at dette var ikke noe storslagent spill slikt som jeg forventet. Sitter her med blandede følelser nå, men må prøves litt til. Ville ikke gitt det mer en 7 / 10 av det jeg har prøvd nå.

 

Det er ikke på nært hold i samme klasse som Warcraft 3 på noen måter. Antallet units virker litt tullete og angående in-game battles så er det jo loop på animasjonene hele tiden, er veldig lite variasjon. Eneste som virkelig imponerte meg var Balrogen, kanskje den kuleste i hele spillet :)

 

Får vente litt til og prøve mer før jeg dømmer det helt, men det føles ikke solidt nok til å bli husket etter det er ferdig.

^^ Fortsatt samme mening, bare enda verre. Spillet er jo dritakjedelig da, og det med voice acting og sampling fra filmen + filmklipp er probably noe av det teiteste jeg har sett. Vi satt hele 3D gjengen her og lo av makkverket :D

 

Multiplayer delen var litt morro, men spillet er begravd for min del. Hva synes folk om dette spillet da ?

Lenke til kommentar
Så kritiker som jeg er så må jeg ærlig talt si at dette var ikke noe storslagent spill slikt som jeg forventet. Sitter her med blandede følelser nå, men må prøves litt til. Ville ikke gitt det mer en 7 / 10 av det jeg har prøvd nå.

 

Det er ikke på nært hold i samme klasse som Warcraft 3 på noen måter. Antallet units virker litt tullete og angående in-game battles så er det jo loop på animasjonene hele tiden, er veldig lite variasjon. Eneste som virkelig imponerte meg var Balrogen, kanskje den kuleste i hele spillet :)

 

Får vente litt til og prøve mer før jeg dømmer det helt, men det føles ikke solidt nok til å bli husket etter det er ferdig.

^^ Fortsatt samme mening, bare enda verre. Spillet er jo dritakjedelig da, og det med voice acting og sampling fra filmen + filmklipp er probably noe av det teiteste jeg har sett. Vi satt hele 3D gjengen her og lo av makkverket :D

 

Multiplayer delen var litt morro, men spillet er begravd for min del. Hva synes folk om dette spillet da ?

Nei makkverk er det ikke. Det er faktisk veldig bra gjennomført. Og vice-actinga du rakker ned på er jo faktisk noe av det som skaper så dribta LOTR-stemning i spillet.

 

MEN, spillet er nok en døgnflue som blir glemt når folk har spilt gjennom det. Men akkurat nå er det dritmoro ... da gjerne spesielt online.

 

Gondor er for nabber...

Moooooooooordooooor!!!

Lenke til kommentar

har kun prøvd 2 skirmish matcher så langt for å¨sjekke hvordan det er, og er ikke skuffet! :D syns det var ganske fett. gikk bra i 1024 medium og :) på min gamle amd xp 1800 512mb ddr gf4ti4200xp maskin =)

 

oohwee!

 

var ganske deilig å unleashe maks limiten med gondor soldater og gandalf og rohirrim mot orcene :)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...