SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ja nå er det ikke veldig lenge til EA slipper "Battle for Middle Earth". I Norge kommer det 9.desember - og vil mest sannsynelig hete "Ringenes Herre: Slaget om Midgard" siden vi bor i et land som ikke kan engelsk tydeligvis. Men det spiller liten rolle. Er det bare meg her inne, eller er det flere som gleder seg til det her? Det er lenge siden sist jeg hadde det moro online med et rts-spill, ikke siden Generals faktisk, og jeg gleder meg til å gjennoppta den gamle hobbien der. For de som ikke har hørt noe om dette her, så er det rett og slett det nyeste strategi-spillet til folkene bak bl.a CnC: Generals bygget på en forbedret grafikkmotor fra samme spillet. Det foregår i Middle Earth fra Ringenes Herre ja - og man har kontroll over 4 forskjellige "raser" som er: - Gondor - Rohan - Isengard - Mordor Man har også muligheten til (i beste Warcraft III) stil og ha med seg helter som er en del sterkere enn vanelige tropper og har muligheten til å bruke spesielle evner og oppgradere seg i løpet av slagets gang. Disse heltene er alle de vi kjenner fra filmen, og de kan gjøre pretty much det samme som vi husker. Så blir det moro og sette Saruman i spissen for et par tusen orcer og voldta Gondor skikkelig? Ja det blir det. Er det flere som gleder seg? Flere som skal kjøpe det for å spille online? I så fall så meld dere på her da ... Har ikke sett dette diskutert før! Endret 26. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 har vært diskutert for en god stund siden... Men jeg gleder meg noe sinnsykt... men det gjør visst ikke lommeboka... må prøve å spare litt penger da... Men det blir bare det beste strategispillet noensinne(forhåpentligvis)!!!!! Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skal komme en Ringenes Herre mod til Rome: TW. Det gleder jeg meg no sinnsykt til Men må innrømme at "Slaget om Midgard " ser kjempebra ut!! Har desverre ikke så mye penger å kjøpe for, så jeg får heller laste ned den nye modden til R:TW Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 10. Desember. Oi. Det er ikke lenge til. Ja, jeg vurderer å legge pengene på bordet for dette spillet (selv om det har blitt mange spillkjøp i det siste). Det ser veldig bra ut, og det er en stund siden jeg har spilt noe lignende. Spiller ikke noe særlig Generals. Spørs om ikke dette blir årest julegave til bruttern Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ja jeg kjøper det iallefall. Har bestemt meg etter tonnevis med venting og research. Fint om noen her inne kjøper det også, for så møte meg online ... hehe Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Et raskt søk på Gamer.no viser at spillet slettes ikke lanseres 10. desember, men 9. desember. Jeg tok meg derfor den frihet å endre emnetittel, slik at vi ikke feilinformerer noen her. Alle EA-spill lanseres på torsdager her i Norge. http://gamer.no/produkt.php?produktid=14321 Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skal komme en Ringenes Herre mod til Rome: TW.Det gleder jeg meg no sinnsykt til Men må innrømme at "Slaget om Midgard " ser kjempebra ut!! Har desverre ikke så mye penger å kjøpe for, så jeg får heller laste ned den nye modden til R:TW hvis det er 4. age modden du sikter til, er jeg redd du må belage deg på noen laaaange måneder med venting skal nok kjøpe b4me, men tror ikke det vil innfri mine høye forventninger, for det har ingen av de andre LOTR spillene gjordt(i hvertfall ikke de fra EA) håper jeg tar skammelig feil Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg gleder meg som en nisse gleder seg til 25. desember. Skal bli artig dette spillet ja, og den lotr-mod'en er det ingen vits i å diskutere her ( ta det her istedet: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=334379 ) Satser selvfølgelig på at dette spillet blir en klassiker på netten og tror jo at det vil slå an Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg gleder meg som en nisse gleder seg til 25. desember. er butikkene åpne 25. desember? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg gleder meg som en nisse gleder seg til 25. desember. er butikkene åpne 25. desember? Ikke butikker som Elkjøp, Expert, Spiderman osv hvertfall. Tror alle butikkene er stengt da faktisk. Både 25 og 26. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Neste generasjons RTS spill kaller jeg dette. Jeg skal garantert ha det og spille det online til jeg svimer av. Det ser rett og slett dødskult ut ! Og hvor ofte kan man si det om RTS spill ? Endret 30. november 2004 av Tahiro Lenke til kommentar
koffern Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg gleder meg som en nisse gleder seg til 25. desember. er butikkene åpne 25. desember? tror han mener at nissen gleder seg til 25 des for da er det et helt år til neste jul.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Skal komme en Ringenes Herre mod til Rome: TW.Det gleder jeg meg no sinnsykt til Men må innrømme at "Slaget om Midgard " ser kjempebra ut!! Har desverre ikke så mye penger å kjøpe for, så jeg får heller laste ned den nye modden til R:TW hvis det er 4. age modden du sikter til, er jeg redd du må belage deg på noen laaaange måneder med venting skal nok kjøpe b4me, men tror ikke det vil innfri mine høye forventninger, for det har ingen av de andre LOTR spillene gjordt(i hvertfall ikke de fra EA) håper jeg tar skammelig feil Den der er jeg passe enig i, det samme gjelder alle andre titler basert på film-lisenser. Men det her viser potensiale til de grader. Og hvis alle filmene, infoen og skjerskudda jeg har sett juger - så blir jeg jævlig overasska (og skuffa). Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg gleder meg som en nisse gleder seg til 25. desember. er butikkene åpne 25. desember? tror han mener at nissen gleder seg til 25 des for da er det et helt år til neste jul.... Jippi, det var ihvertfall en som forstod den 25. desember har jo nissen fri, slutt på julegaver og den slags tull. Men 1. og 2. juledag har også alle andre fri, så du finner nok neppe butikker som er åpne på disse dagene. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Neste generasjons RTS spill kaller jeg dette. Jeg skal garantert ha det og spille det online til jeg svimer av. Det ser rett og slett dødskult ut ! Og hvor ofte kan man si det om RTS spill ? Du har helt rett, dette er neste generasjons RTS'er. De har jo fjernet hele den "vanlige" interfacen og alt er nå dynamisk. Dette spillet blir stor, rett og slett stort. Kommer nok til å spille det til jeg svimer av jeg også Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Er dette basebygging også som C&C? Edit: Fant ut at det var d ja. Å denne filmen gjorde at jeg nå gleder meg helt syykt: http://www.eagames.com/official/lordofther...mID=pc&resID=hi Endret 30. november 2004 av Dj Frost Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Må vente helt til 20 desember jeg for da får jeg lønn.. men fy f&%# som jeg gleder meg. Men men får kose meg med HL2 så lenge da.. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ja dette er virkelig noe å glede seg til! I motsetning til resten av av Ringenes herre spilla, har dette potensiale til å bli kjempe bra!! Fy Fa-- som eg gleder meg! Edit: typowrong:D Endret 30. november 2004 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
arlion Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 vel dere får i hvertfall norsk omslag, stakkarn som ikke klarte å vente til norske nettbutikker fikk spillet bestillte det i fra cdon kommer helt klart til å ligge blant de 5 beste RTS spilla jeg har spillt foreløpig ser listen slik ut: Rome Total War Command and conquer Generals Warcraft 3 Ground Controll 2 Starcraft er en viss overhengende fare at det havner blant de topp 3 ja maks 2 uker nå så sitter vi med denne perlen i hendene kan ikke vente så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg