Supernaut_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Heisann, skal kjøpe en Dream theater CD til min far men jeg vet ikke vilken. Kan jo nevne vilke band han pleier og høre på. Han er veldig stor beatles og kiss fan. Kjøpte Yes dvd til han ifjor noe han ble stor fornøyd med. Han hører også mye på sabbath,deep purple og ikke minst Pink Floyd. Noen her som har et forslag til vilken Dream theater CD han kunne fått og sannsynligvis blitt fornøyd med ? GOD LYD ER VIKTIG Mvh Daniel L. Endret 30. november 2004 av lanez-nor Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 images and words er vel den mest rolige cden da... ellers så ville jeg anbefalt train of thought... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jepp, begge disse CDene imponerer vell ganske musikalskt og ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jepp, begge disse CDene imponerer vell ganske musikalskt og ? Ja, det vil jeg si. Har begge selv, liker begge godt Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tror jeg ville gått for Awake. Vanskelig valg egentlig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ut ifrå det han høyrer på fra før, Images And Words, definitivt. Kanskje Metropolis 2000: Scenes From a Memory òg. Edit: Om lyden er _veldig_ viktig, SFOAM. Endret 30. november 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Veldig god lyd på 6DOIT, men det er muligens ikke det beste valget til en førstegangslytter Jeg sier meg vel enig med Satrucci; Images and Words. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke for å være teit eller noe, men det er ganske langt mellom 70-talls hardrock og Dream Theaters halvmekanisme instrumentrunking i moll. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Om det var meg du sikta til, så anbefalte eg IaW fordi det er det albumet som har mest jåkk'n joll preg. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Ikke for å være teit eller noe, men det er ganske langt mellom 70-talls hardrock og Dream Theaters halvmekanisme instrumentrunking i moll. Det er en god del likheter, mener nå jeg. Edit: misforsto deg litt Selvfølgelig ikke altfor likt, men det kan vel hende at folk liker å høre litt nytt en gang i blandt også. Det er vel en grunn til at han vil kjøpe til DT til faren Endret 30. november 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Slenger meg på Images & Words forslaget. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Takker for svar! Kjøper images and words da. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke for å være teit eller noe, men det er ganske langt mellom 70-talls hardrock og Dream Theaters halvmekanisme instrumentrunking i moll. Støttes! Jeg er flaska opp på/avhengig av 70 talls rock/prog/you name it, og jeg kan ikke fordra Dream Theater Kjøp heller Rush - A farewell to kings eller Rainbow - long live rock'n roll. Stemmer antageligvis bedre med smaken hans Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er vel enda litt mer allment å kjøpe 2112? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 selv liker jeg godt black sabbath, rainbow, deep purple, dio......... men liker også minst like godt dimmu borgir, immortal, in flames..... og musikk som pink floyd, def leppard og noen få dream theater sanger folk kan ha ganske variert musikksmak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå