sony ericssons Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 mitt problem er at når jeg skrur på t610.går alt fint men når jeg kommer meg inn på menyen låser den seg hva kan problemet være spør her for jeg har ikke rå til og sende den inn på rep. Lenke til kommentar
sony ericssons Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 og det er ikke lenger garanti på den 1årgammel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 2 års reklamasjonsrett på mobiltelefoner. Dvs at du har rett til å få problemet reparert (om skaden ikke skyldes deg selv) i 2 år. Så ta den med til verksted/butikk du. Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har selv T610 (må få byttet den snart...), det hender i et sett. Bare vær tålmodig og start den på nytt... helt til den fungerer... Da går det relativt "fint". Lenke til kommentar
sony ericssons Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 hvor mange ganger måtte du starte din på nytt før det fungerte Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du må la den ligge litt når du skrur den på, i tilfelle den jobber veldig ( hvis du har 100 meldinger eller noe sånt som skal inn når du slår den på ) Etter å ha latt den ligge litt prøver du å gå inn i menyen, henger den seg opp, lar du den ligge litt og venter. Om den blir ok etter litt passer du på at du at infrarød og blurtooth ikke er slått på ( det henger seg opp på Pxxx serien innimellom, og da må du ta ut batteriet, som kortet og minnebrikken ) Har du lagret mye på den bør du slette det. Det er mye som ligger på telefonen som du kanskje ikke er klar over som cookis hurtigfungsjoner osv. Det er også lurt å slette alle meldingene du ikke har bruk for, alle anrop bilder ringetoner osv. Om ingen av disse tingene virker ville jeg kontaktet Sony Ericsson. De kan du kontakte på www.sonyericsson.com ringe til 815008400 eller sende en mail til de (dette husker jeg ikke, men det ligger på sony ericsson´s hjemmesider) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå