Onkel Kompost Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, det vare både leit og trist at det ikke var mulig å stappe flere HDer inn i maskinen enn to liksom, særlig siden jeg ellers har fullstappet kabinett med to optiske, 4 HDer, etc. Vel vel, om arctic cooling fortsetter på denne måten kan det jo ikke bli annet enn suksess. I alle fall om verden er rettferdig. Lenke til kommentar
duottar Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tru hvordan et nf7-s v2.0 vil passe inn i dette kabinettet?? Veldig fristet til å bestille den, med tanke på lydnivået. Men leste at avstandskruene er dønn fast.. Har heller ikke bruk for så mye plass i kabinettet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 alle ATX-hovedkort bortsett fra noen Asus-versjoner skal passe i det kabinettet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det største aberet i min bok er muligheten for å sette inn en annen strømforsyning. Sitter med en 520W BeQuiet, som jeg nekter å kvitte meg med. Men så har jeg siklet på et par rack-kabinetter på jobben, som også er snasne da Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Absolutt ikke pent, men fin test for det. Lenke til kommentar
Predator Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er det mulig å bytte strømforsyning i kabinettet? Eller er det bare spesielle strømforsyninger som passer? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis det er mulighet for å bytte strømforsyninga hadde det vært konge det! Likte utseende/ utforming både inni og utenpå. Gøy med noe annerledes Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 burde vel vært med noen bilder av hvordan alt så ut når det var montert? kunne vært kjekt å få se.. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Må inrømme at jeg liker MEGET godt hvor strømkabelen går inn i maskinen. EDIT bilde: http://www.com-tra.de/img/p/Silentium_T1_8_m.jpg Og det er vel egentlig plass til fire harddisker, selv om den trio-sandwichen nok blir ganske så varm uten aktiv kjøling. Endret 30. november 2004 av Gunnar_ Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Heh, jeg hadde jo en akkurat samme termodynamisk løsning for et år siden Altså det med å putte psu under diskene. Var akkurat samme luftflyt der, bare at jeg brukte ne vifte nederst i sidedekslet istedenfor luftkanaler under. Og grunne jeg gjorde det var ike at det var så bra, men fordi det var en temmelig liten kabinett der psuen havna rett oppå cpu-vifta... Funka helt ok (bortsett fra at psuen bråkte noe mer på forsida). Men så skaffa jeg meg et grafikkort som var så stort at sammen med en harddisk delte det kabinettet i 2 . Og da var ikke atx kabelen min lang nok... Men for all del dette her ser ut som et kjempefint kabinett for de som ikke har for mye dill inne i pcen (evt for de som har de fleste diskene i en separat filserver)... Lenke til kommentar
Wiper Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skulle vel ikke gå så veldig lang tid før kabinettet er fylt med møkk, når den henter kjøleluften i bunnen. Alternativt vill jo et filter tette seg ganske raskt. Håpløst Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skulle vel ikke gå så veldig lang tid før kabinettet er fylt med møkk, når den henter kjøleluften i bunnen. Alternativt vill jo et filter tette seg ganske raskt.Håpløst Du sier noe, regner med produsenten har tenkt på/testet ut dette. Har uansett bestilt et eksemplar av T2, gir tilbakemelding ved juletider, når det er installert. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva med å rydde rommet, og støvsuge litt oftere enn hver jul? Det er greit å ha et støvfilter, men det er reinspikka tull å påstå at det er tett på 123 hvis man er litt renslig av seg. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sitter her og setter sammen T1 og et GIGABYTE K8NS Pro socket 754.. sliter litt med hvor kablene til front panel skal..... noen som har tid til å hjelpe meg v/ å se hva jeg gjør\riktig på cam? (msn) isåfall, add meg: [email protected] ta det med ro, sitter ikke i tanga truse Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sitter her og setter sammen T1 og et GIGABYTE K8NS Pro socket 754.. sliter litt med hvor kablene til front panel skal..... noen som har tid til å hjelpe meg v/ å se hva jeg gjør\riktig på cam? (msn) isåfall, add meg: [email protected] ta det med ro, sitter ikke i tanga truse I manualen til hovedkortet står alle tilkoblingene merket og forklart. Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sitter her og setter sammen T1 og et GIGABYTE K8NS Pro socket 754.. sliter litt med hvor kablene til front panel skal..... noen som har tid til å hjelpe meg v/ å se hva jeg gjør\riktig på cam? (msn) isåfall, add meg: [email protected] ta det med ro, sitter ikke i tanga truse I manualen til hovedkortet står alle tilkoblingene merket og forklart. ja for alle kabinetter har merka kabelene sine likt som det hovedkortet har merka sine kontakter.. nooot.. uansett så har jeg ni lest manualen og kobla det som trengs til hovedkortet.. nå sliter jeg med å få skjermen til å reagere.. den er svart.. selv om LED'sa på maskina viser at hardisken jobber når man starter den.. skjermen er og forblir svart.. har åpna kabinettet og vifta på skjermkortet går rundt.. lurer på om det har noe å gjøre med at jeg ikke har formatert hardisken med Windows på.. etter at jeg bytta hovedkort mener jeg.. så.. vet ikke hva som er galt.. kanskje noen andre som vet? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 må nok legge in win på ny når du bytter hk Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 må nok legge in win på ny når du bytter hk litt vanskelig å legge inn windows i blinde da... får jo ikke opp noe.. Lenke til kommentar
BadMuffin Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hehe, tipper du har gjort samme feilen som meg. Hovedkortet med Socket 754 og athlon 64 trenger ekstra strøm, så du må koble til den lille 4-pins pluggen fra strømforsyningen, I TILLEGG til 24-pins/20-pins-pluggen. Denne strømtilkoblingen burde du finne ikke så langt unna prosessor-sloten. Dette står beskrevet i monteringsanvisningen til hovedkortet, men da må du virkelig NILESE den for å se den (been there, done that). Hvis du ikke har denne spesielle kvadratiske firepins-pluggen, kan den bestilles fra f.eks. psdata (denne). Håper dette løser problemet. PS: Mener bestemt jeg har sett denne pluggen på bildene av T1. Endret 7. desember 2004 av BadMuffin Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hehe, tipper du har gjort samme feilen som meg. Hovedkortet med Socket 754 og athlon 64 trenger ekstra strøm, så du må koble til den lille 4-pins pluggen fra strømforsyningen, I TILLEGG til 24-pins/20-pins-pluggen. Denne strømtilkoblingen burde du finne ikke så langt unna prosessor-sloten. Dette står beskrevet i monteringsanvisningen til hovedkortet, men da må du virkelig NILESE den for å se den (been there, done that). Hvis du ikke har denne spesielle kvadratiske firepins-pluggen, kan den bestilles fra f.eks. psdata (denne). Håper dette løser problemet. PS: Mener bestemt jeg har sett denne pluggen på bildene av T1. den er nok kobla til ja.. (det er den 4 pins kontakten som er i øverste venstre hjørne av HK...) sammen med 20-pins kontakten.. soo.. it ain't that I think! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå