HåkonN Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Problemet er når jeg i Windows fører over en video som avspilles på den ene skjermen, over til den andre. Da stoppes hele avspillingen, og jeg må starte den på nytt. Pga fremvisning er jeg avhengig at dette fungerer... Har oppdatert driverne til skjermkortet, uten at det var til noe hjelp. Noen som har vært borti noe lignende? Er dette normalt på alle dual-oppsett i XP? Matrox Parhelia 128mb skjermkort Windows XP SP1 2 X 17" Compaq LCD DirectX 9.0 Lenke til kommentar
floppy88 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 funker ikke på min heller... jeg har MSI nVidia, og det går ikke å dra den over Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvis du velger skjerm nr2 som "full screen device" Burde det gå bra. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Høres bra ut, men er det noen som vet hvor man finnner dette alternativet under matrox sine menyer? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 du må sette skjermen du skal kjøre video på som primærskjerm. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg skal kjøre video på begge. Problemet er så enkelt som at når jeg drar windows media player over i skjerm nummer 2, stopper programmet. Dette gjelder også andre avspillingsprogram. Spiller ingen rolle hvem skjerm jeg starter spilleren på, den stopper straks jeg flytter den over... Lenke til kommentar
Jail Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Er det dual view/kloning eller har du utvidet desktoppen ? Jeg vet at ved dual view/kloning så er det kun en skjerm som kan vise video og det er primær skjermen. Dette gjelder i hverfall de skerjmkort jeg har vært borti. (ati,nvidia,matrox) 2x skjermer med video blir for mye for grafikk kortet tror jeg. men ved utvidet desktop kan man flytte video i mellom skjermene, da blir ikke bildet i fullskjerm modus. Har du tittet på Matrox sine hjemme sider om problemet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå