Pankus Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg leste i et annet innlegg der det var diskutert litt ang Windows Pagefile, størrelse på denne, og evt kjøre uten denne aktivert, da med nok system minne (Ram) på maskina. Har noen erfaring med å kjøre lengre tid, tunge applikasjoner osv uten pagefila, og hvor mye minne må man da evt ha?? Er det mange som vet mye om dette, eller har erfaring med dette, så vil ihvertfall jeg ha litt innspill på dette. (Jeg kjører med 1024MB ram på min maskin) Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Satt den ned til 0,75 av ram mengden min jeg. Har 1024mb minne. Funker det. har aldri tenkt på å teste uten virituelt minne. Kanskje den dagen jeg får 2gb minne Lenke til kommentar
KjetilV Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg liker egentlig å ha ganske stor pagefil jeg. Ikke bare fordi minnet mitt blir spist opp nor jeg kompilerer CS maps, men også hvis noe annet skjer som plutselig tar mye minne. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Endel applikasjoner er avhenging av pagefila uansett hvor mye minne du du har, anbefaler derfor at du ikke disabler den totalt. Les og lær: http://www.rojakpot.com/showarticle.aspx?artno=143&pgno=0 Endret 5. desember 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå