And.rs Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fant denne siden på internett, den viser til et helt fjell av grunner til at 2 pac enda lever osv. Har hørt at folk har tro på at han enda lever før jeg leste det også, men har ikke tenkt så mye på det selv før jeg leste alt dette. Det hele virker jo litt mistenkelig liksom, alle disse tingene rundt hans død (at han plutselig avlyste begravelsen foreksempel) Men samtidig er det noe dypt inne i meg som sier at alt bare er tilfeldigheter... ikke vet jeg? **Makaveli???*** Internettsiden finn du her: 2pac - alive ??? (har sett den samme infoen flere steder så jeg er sikker på at den er pålitelig) Og noen som har sett dette bilde som sirkulerer på nettet hvor man ser han ligge i sykesengen? (kan være fake da, i og med at det viser ting som egentlig ikke har skjedd i følge sykehuset han lå på... menmen) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Haha, snakk om å være seint ute a, det Tupac greiene med om han lever eller ikke er old så det holder, alle er totalt ferdig med det nå. Og nei, selvfølgelig lever han ikke, herregud. Tupac har alltid visst at han skulle dø tidlig pga livsstilen hans og den store kjeften hans, alle som har vært Tupac fans veit det, han har sagt det tonnevis av ganger sjæl også, det er grunnen til at han blant annet har lagd masse materiale som først skulle bli gitt ut etter han døde. Han ville at musikken hans skulle leve lenge etter han. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Andy Kaufman, derimot. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Andy Kaufman, derimot. ....er også borte Men Elvis lever!! Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Men Elvis lever!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ingen av de lever. Hadde 2pac plutselig komt så hadde han blitt meget upopulær. Se noen dokumentarer: Biggie and tupac Eller Tupac: Resurrection Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jesus lever!! han gjør det!! han leeever!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er like mange konspirasjonsteorier om hvorfor Elvis og Marilyn Monroe fortsatt lever. Må ikke tro på sånt. Kulturelle ikoner har folk vanskelig for å tro kan dø sånn plutselig, og blir helt desperate etter å finne grunner til at de faktisk IKKE er døde men har gått under jorda/bortført av romvesener/skifta identitet av CIA osv osv osv osv...alle teoriene er helt seriøst ment. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jesus lever!! han gjør det!! han leeever!!! Må nok skuffe deg der Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hehe. Gammelt nytt om 2pac. Latet ikke Ice Cube at som han var død en stund? Noe rart med 2pac er all musikken etter hans "død". Kan vel umulig være så mye ikke-utgitt materiale?! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 joda, 2pac lever, elvis lever og usa landet ikke på månen... elvis lever forresten samme med rom-vesner på en annen planet skjønner godt at familien ikke vil ha pressen på begravelsen de fleste artister har mange sanger som er delvis ferdig eller helt ferdig med ikke utgitt, elvis hadde vel en del slike om jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison, John Lennon. Alle sammen har diverse fans som mener de er levende. *oppgitt* Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) ok da, får la fornuften min ta over. Sikkert bare en fyr som var pist på pac og dro fram våpenet og skjøt han, enkelt og greit... hehe, vet det er litt gammelt emne assa. :!: Offtopic: For en liten stund siden leste jeg på Stress.no at Sylvester Stalone skulle spille i og regisere en film som handler om drapet på B.I.G og 2 Pac, men dette er for rundt 1 år siden, og jeg har ikke hørt noe etter dette. Noen som vet noe om akkuratt det eller? TNX for svar Endret 30. november 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) ReSSaA: sylvester jobber med manuset, har ikke hørt så mye mer om det, tror ikke de har startet på filmen enda... edit: filmen kommer vist kanskje til å hete Thugs Lives Endret 30. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jesus lever!! han gjør det!! han leeever!!! Må nok skuffe deg der ånei!! ikke jesus nooo :!: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 joda, 2pac lever, elvis lever og usa landet ikke på månen... elvis lever forresten samme med rom-vesner på en annen planet Du er en syk syk mann, hører du?? syk syk mann :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå