Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fotball VM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, det er deilig å ha Canal Digital, så slipper jeg å zappe rundt for å finne en eller annen luguber kanal som sender kamper :grin: Men nå må det snart innføres et forbud mot å ha VM i land som har en sinnsyk tidsforskjell til Europa.. pokker heller, dette VM er jo nesten umulig å få med seg live på TV for den gjengse europeer pga jobb !! :wink:

Lenke til kommentar

Har kabel-tv, og da får jeg stort sett det meste.

Eneste jeg skulle gjerne sett Argentina vs Nigeria i morgen ..meget interessant kamp!, men Tv4 sender Paraguay vs sør afrika(var det vel), og den er heller ikke å forakte, og så er det England Sverige vel, og den går jo på både svenske og danske kanaler.

Bra start av danmark i går -og jeg må innrømme jeg digget Senegals seier over Frankrike også..

Lenke til kommentar

Jepp, får med seg det meste via kabelTV. Var artig at Frankrike fikk seg en på tryne ja.

Bare Tyskland kommer langt er jeg fornøyd. Sitter fortsatt med minner fra VM finalen i 1990 da Tyskland slo Argentina! Hadde vært ålreit om England kunne klare noe for en gang skyld også, men er redd

de driter seg ut som vanlig.

[ Denne Melding var redigert av: H8U2DEATH på 2002-06-02 00:24 ]

Lenke til kommentar

Oppgarderte fra grunnpakke til favoritt pakke hos UPC. Får se alle kampene! Valgte svensk tv4 og dansk tv2, de viser de kampene som svt1 og svt2 ikke viser. Men nå vil jo telenor ha en finger med i spillet, så vi får se hvor lenge det varer. Jeg boikotter Canal digital!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-04 01:26, madura skrev:

De som har imponert meg mest så langt, er faktisk Danmark(!)

Enig. Danmark har vist best form til nå. Tyskland vil forhåpentligvis gå på trynet så det suser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...