ZerBox Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg sitter her hjemme å får såvidt sett noe av VM. Har bare NRK og TV2 so msender kamper. Noen som har noen bra tips til sider på nettet eller noe som jeg kan holde meg godt oppdatert med? Lenke til kommentar
LIA Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Vil tro eurosport.com er rimelig oppdatert. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 http://fifaworldcup.yahoo.com/en/ her er det oversikt over alle matche, kommer sikkert resultater også. Det er også VIDEO HIGHLIGHTS ! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 er det liksom ingen websider som sender kamper live? det er dårlig... det er 2002 vi er i. web tv burde jo slått litt an egentlig. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 har hørt at online.no har gratis streamvideoer av ALLE vm-kampene... lurer litt på hvor manfinner det selv, har bare sett bannere som virket uinterressante der og da... alexio Lenke til kommentar
madura Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Såvidt jeg har forstått, så er det Canal digital som har den eneste rettighet på direkte sendinger. men svensk tv4 ser ut til å ha et bra opplegg. Ellers sender svt1 &2 og Dansk tv endel.. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ahh, det er deilig å ha Canal Digital, så slipper jeg å zappe rundt for å finne en eller annen luguber kanal som sender kamper Men nå må det snart innføres et forbud mot å ha VM i land som har en sinnsyk tidsforskjell til Europa.. pokker heller, dette VM er jo nesten umulig å få med seg live på TV for den gjengse europeer pga jobb !! :wink: Lenke til kommentar
madura Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Har kabel-tv, og da får jeg stort sett det meste. Eneste jeg skulle gjerne sett Argentina vs Nigeria i morgen ..meget interessant kamp!, men Tv4 sender Paraguay vs sør afrika(var det vel), og den er heller ikke å forakte, og så er det England Sverige vel, og den går jo på både svenske og danske kanaler. Bra start av danmark i går -og jeg må innrømme jeg digget Senegals seier over Frankrike også.. Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jepp, får med seg det meste via kabelTV. Var artig at Frankrike fikk seg en på tryne ja. Bare Tyskland kommer langt er jeg fornøyd. Sitter fortsatt med minner fra VM finalen i 1990 da Tyskland slo Argentina! Hadde vært ålreit om England kunne klare noe for en gang skyld også, men er redd de driter seg ut som vanlig. [ Denne Melding var redigert av: H8U2DEATH på 2002-06-02 00:24 ] Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Det var en helvetes kamp ja... Var det ikke vest-tyskland? Mye stygge taklinger i alle fall :smile: Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-05-31 22:40, GeeZuZz skrev:er det liksom ingen websider som sender kamper live?det er dårlig... det er 2002 vi er i. web tv burde jo slått litt an egentlig. Vi er i Norge også. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 hvem tror dere møtes i finalen da? mange gode lag og velge mellom. Lenke til kommentar
madura Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 De som har imponert meg mest så langt, er faktisk Danmark(!) Min drømmefinale er Brazil - England Lenke til kommentar
crimzon Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Oppgarderte fra grunnpakke til favoritt pakke hos UPC. Får se alle kampene! Valgte svensk tv4 og dansk tv2, de viser de kampene som svt1 og svt2 ikke viser. Men nå vil jo telenor ha en finger med i spillet, så vi får se hvor lenge det varer. Jeg boikotter Canal digital! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-04 01:26, madura skrev:De som har imponert meg mest så langt, er faktisk Danmark(!) Enig. Danmark har vist best form til nå. Tyskland vil forhåpentligvis gå på trynet så det suser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå