Gå til innhold

Norton Systemworks 2005!

Anbefalte innlegg

HEi på dere som leser dette:

Har innstalert SystemWorks 2003. Fungerte flott som svarte!

Så fikk en kompis tak i 2005 utgaven.. innstalerte og trodde alt ville gå bra..men neida..

Midt i innstaleringen kom den en "Feil" og innstalasjonen hoppet tilbake til start. Skin ble værende igjen på 2003 versjonen...

når jeg nå trykker på quarantine på 2003 versjonen (som jeg måtte restarte 2 ganger) kommer det "Please re-install"... Dette er så himla irriterende etter alt jeg nå har prøvd!! Det jeg egentlig lurer på er om det er noe gale med mitt Norton program, eller om det er noe feil med datan. når jeg avinnstalerer fjerner ikke det alt, og det henger igjen med mange feilmedlinger... Er nå MØKKA lei av Norton!

Det verste problemet er at jeg ikke får innstalert 2005 versjonen som er nitrist!

Har også problemer med å skru av maskinen grunnet ccapp.exe som er en av tingene som hele tiden blir kjørt av Norton. Avslutter jeg den prosessen skrur maskinen seg av helt fint... Noen som kan hjelpe meg??

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen tips til hva som kan hjelpe, men jeg har det samme problemet.... :cry: Jeg installerte Norton Systemworks 2005 premier, og det gikk bra.... Så skjedde det noe tull med installasjons filene. Da tok jeg vekk programmet, men Norton antivirus ville ikke forsvinne(jeg ville ha det bort) så jeg tittet litt på hjemmesiden til symantec, og der fant jeg en fil som jeg skulle legge til i windows registret, så det gjorde jeg(tok ikke backup):wallbash:. Norton antivirus forsvant. Etter det får jeg ikke installert noen av symantecs produkter. Får det samme opp som du forklarte.... :realmad:

Lenke til kommentar

Ok...Har ikkje sjekka Symantec sine sider, for nå fungerer 2003 versjonen sånn passe.. Når eg skal åpne Quarantine list så kommer feil meldingen, men det kjører helt bra enda såfall...Du har visst større problemer enn meg,visst du bare har 2005 versjonen og ikkje får innstalert den! Da er det håpløst... :no:

Har enda ikkje bredbånd på maskinene, men er bestilt. og da håper eg for mi skyld og Symantec si skyld at programmet fungerer!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...