Just_blank26 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hei! Jeg lurte på om noen kunne bekrefte at denne RAMbrikken fungerer optimalt med dette oppsettet: Gigabyte K8NSP nForce3 250 ATX/GBLAN/SATA/Raid/8ch.LYD/Firewire AMD Athlon 64 2800+ Socket 754 512KB cache Gainward NVIDIA 5950 ultra Grunnen til at jeg tar utgangspunkt i denne RAMbrikken er at den er på tilbud denne uken, og fordi jeg så i en annen post at den skulle være bra. Noen andre forslag til brikke? Takker for svar. MVH Just_blank26 EDIT: Det var forresten forrige uke den var på tilbud. Men jeg spør fordet. Vurderer og kjøpe den. Endret 30. november 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Burde passe utmerket den... Veldig god pris forresten Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ok, takk. Kan noen forklare hvorfor? Vil gjerne være helt sikker på at det er den beste i sin prisklasse for mitt system før jeg kjøper noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå