Betroz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Definer stabil! Tviler veldig sterkt på at dere som har en CPU temp på 70-80 grader load klarer Prime95 stabilt over tid (les mange timer, helst 24 timer). 50 grader går fint ja. Hadde min CPU holdt det idle, så hadde jeg bytta kjølinga med engang! Men smaken er som baken... Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ooops... Er det slik at vifta skal blåse PÅ prosessoren?? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det kommer ann på. Det er "vanligst" at viften blåser på cpu. Men prøv begge deler, så ser du hva som gir best resultat hos deg Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Slik som min er nå så ligger den på 29 grader når jeg ikke spiller Kommer maks opp til 40 grader, men da bruker jeg 100% av den hele tiden Endret 6. desember 2004 av CryptoN Lenke til kommentar
leif_erikg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Cpuen min ligger på rundt 70 grader ved load. Har aldrig vært noe problem. Pcen er dønn stabil. Dvs når den kan stå på i dagesvis i strekk uten at eg merker noko så er den stabil nok for meg!... Eg kjører mykje svært cpu intensive oppgåver på pcen uten noen problem.... Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis cpu-viften din ikke går fortere enn 2.700 rpm, synes jo tydeligvis ikke viftestyringen din det for varmt... Hvis du absolutt vil ha ned tempen må du få opp farten på vifta. Jeg vet ikke noe om ditt HK, men du har kanskje mulighet for å stille threshold temperaturer for vifta i bios... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis du har den på gulvet, sett den opp på et par gamle høytalere/wubwoofers. Sånn at pcn kommer opp fra gulvet. er kaldest på gulvet.. Jeg sikter til støv, gutt. Tror nok du blir gutten der gutt. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Felt Verdi CPU diode 88 °C (190 °F) Noe jeg hadde i klipp tavla. Kjørte stabilt mens cpu var så varm jeg. XP2400. Men det er kanskje litt varmt på rommet og nå. Bruker ikke være så varm til vanlig Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Felt VerdiCPU diode 88 °C (190 °F) Noe jeg hadde i klipp tavla. Kjørte stabilt mens cpu var så varm jeg. XP2400. Men det er kanskje litt varmt på rommet og nå. Bruker ikke være så varm til vanlig 88 C grader Det er LITT formye. Har du klokket? --- EDIT: Leif var på besøk Endret 9. desember 2004 av Fur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå