Snake Eater Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Halo, jeg har hatt min PS2 online i snart ett år. Forleden gikk jeg inn på Central station sidene og der stod det at alle som hadde registrert pinkoden sin ville mota en ny netverksdisk pluss fullversjon av Hardware: Online Arena. vil jeg også mota en ny disk eller er det bare de som har registrert den nye lille PS2'en? Leser andre steder at folk har fådt det men jeg har ikke mottatt en ny enda Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Alle skal få. Fikk min her om dagen. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Takk for svaret, nå kan jeg puste lettet ut. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Får dere den nye disken til å funke? Kommer meg ikke inn på Central Station pga at "Widescreen not currently supported"... Har prøvd å slå av widescreen i PS2-menyen, men til ingen nytte. Hardware online funker bare godt derimot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå