NisseMannH4X Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei. Er det noen som har et mail utsendings script til meg? Vil ha sånn at jeg kan sende x-antall mailer til en adr... Håper på svar! :!: Lenke til kommentar
???????? Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skriv et selv? Det tar sikker hele 10 min. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Det har seg sånn at jeg ikke kan så mye php saker. Kan du kankje lage et til meg du da?? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kan du kankje lage et til meg du da?? Han ville ikke, men google ville.. Google Lenke til kommentar
???????? Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hehe... det er ikke snakk om vil, men få eller ingen her på PHP delen av forumet liker å slaveprogrammere for andre. Selv jobber jeg med PHP og har nok å gjøre. Forsøk www.hotscripts.com Lenke til kommentar
icaro Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 kan dette brukes? hvis oppsettet for sending av mail er satt i PHP mail("[email protected];[email protected];[email protected]", "Test emne", "Artig melding", "From: [email protected]\nReply-To: [email protected]\nX-Mailer: PHP/" . phpversion()); Lenke til kommentar
larstdahl Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har nå prøvd ut dette litt, og kommet frem til denne koden: mail($adress,$subject,$text,"From: $name <$email>"); Problemet er å få sendt den flere ganger til samme person. Kunne egentlig tenkt meg sånn at jeg hadde $antall som kunne angi hvor mange ganger scriptet skal gjenta seg. Eller går det ann å få en slags loop, sånn som man kan i bat-filer? :1mail($adress,$subject,$text,"From: $name <$email>"); goto 1 Gjerne sånn at $antall bestemte hvor mange ganger det skulle loopes. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 å sende flere ganger til samme person er ikke snilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå