Jtand Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc. En venn sa at jeg måtte kjøpe 64-bit CPU. Anbefales det å kjøpe 64-bit CPU? Hva ligger prisen på? Har du noen anbefalinger om hvilke prosessorer jeg bør velge? Eller har du en komplett bærbar pc med 64-bit CPU og anbefale? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du har flere Fujitsu Siemens maskiner med 64-bit cpu. Acer Ferrari 3200/3400 har også det. Du kan nok ikke sette sammen en bærbar sjøl med 64-bit cpu. Da må du enten velge Pentium-M/Celeron-M cpu. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 64 bit store fordel er at de er kraftige ulempen er at maskinen blir litt "tykke" iforhold til Pentium M maskiner og de utvikler mye varme. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Må og må ha 64 bits cpu... De kan gi deg bedre ytelse når programware for 64 bits støtte...foreløpig er det ikke noe spesielt bedre...... En pentium vil gi deg ganske mye ytelse, lang batterilevetid, lite støy/varme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå