NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Pcen min jobber sinnsykt treigt eller låser seg når dissa vanlige programma starter seg opp. Og når jeg tar opp taskmanager (elns) sitter bildet igjenn når jeg flytter den rundt. Dette har skjedd før jeg bytta HK, prosessor og strømmforsyning. Den har fungert 3-4 dager før dette skjedde. Har formatert hoved partisjonen. system: Abit AV8 (før Abit NF7-S V2.0) AMD 64 3500 (før 2800) RAM: IDE WDC 120GB IDE Seagate 200GB Sapphire Radeon 9600Pro atlantis Windows XP Pro (hadde Home første gang jeg fikk problemet) Vet noen hva som kan være problemet? Og avogtil står ikke det i oppstargreia at harddiskene er der. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Pcen min jobber sinnsykt treigt eller låser seg når dissa vanlige programma starter seg opp. Og når jeg tar opp taskmanager (elns) sitter bildet igjenn når jeg flytter den rundt. Dette har skjedd før jeg bytta HK, prosessor og strømmforsyning. Den har fungert 3-4 dager før dette skjedde. Har formatert hoved partisjonen. system: Abit AV8 (før Abit NF7-S V2.0) AMD 64 3500 (før 2800) RAM: IDE WDC 120GB IDE Seagate 200GB Sapphire Radeon 9600Pro atlantis Windows XP Pro (hadde Home første gang jeg fikk problemet) Vet noen hva som kan være problemet? Og avogtil står ikke det i oppstargreia at harddiskene er der. Ikke klag.... min e 400MHz og 64mb ram Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Last ned Ad-aware, og kjør den for og se om du har mye spyware liggende på pc`n din.... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Kunne kanskje vært en ide å kunne komt inn på pcen da. Og når jeg sier sykt treigt da mener jeg sånn at programmene ikke starter opp og visst de gjør (MSN f.eks.) da sitter bildet igjenn når jeg lukker det. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Prøv og start den opp i sikker....modus (F8 under oppstart)........Er jo mulig og laste ned og installere da... Ps.. du kan jo prøve på en system restore Endret 30. november 2004 av Znoken Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Prøv og start den opp i sikker....modus (F8 under oppstart)........Er jo mulig og laste ned og installere da... Ps.. du jo prøve også på en system restore Late ned adware? tror ikke det du. Når det ikke går ann å starte programm åssen tror du jeg skal klare å starte opera, laste ned adware, innstallere, starte det opp, søke og fjerne da? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) du har ikke prøvd å starte i sikkermodus med nettverk? kanskje det funker.. Virker jo litt rart at den ikke finner harddiskene også da. Har du sjekka alle koblinger osv? Kan jo prøve å kjøre en scandisk?!! Endret 30. november 2004 av fflex Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ja har sjekka. Problemet kom bare sånn plutselig. Og harddiskene kommer tilbake visst jeg slår av strømmen. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvis du heller ikke kommer på Sikker...modus og greier og komme deg inn på system restore så tror jeg nesten at det må bli en formatering..... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Har formatert. FAEN, LES HELE ØVERSTE POSTEN!! Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) du har kun 64MB ram, ikke rart det går tregt, XP går tregt på 128MB ram, jeg bruker å anbefale minst 128 og anbefalt 256MB ram til XP. Og prøv og hold en litt hyggeligere tone kanskje flere orker å hjelpe deg... edit: så pc specs nå Endret 30. november 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har formatert. FAEN, LES HELE ØVERSTE POSTEN!! Tar du den tonen når vi prøver og hjelpe deg så kan du bare sitte der med en Pc som ikke funker.... Det jeg mente var at du muligens må reformatere igjen og det kan jo skje at det hjelper da...Men bare vær frekk i kjeften din når vi prøver og hjelpe deg så skal du se hvor mye hjelp du får..... Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 du har kun 64MB ram, ikke rart det går tregt, XP går tregt på 128MB ram, jeg bruker å anbefale minst 128 og anbefalt 256MB ram til XP. Og prøv og hold en litt hyggeligere tone kanskje flere orker å hjelpe deg... Han har 512x2 brikker. Trur det holder Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg blir sur når folk sier at jeg skal gjøre ting jeg har sagt jeg ikke kan gjøre. Endret 30. november 2004 av NothgaliC Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har du prøvd å boota frå cd og kjørt full test av maskina. Ultimate boot cd Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er faktisk enig med deg, sinnsykt irriterende når folk bare skummer og kommer med forslag.... Ville vel kansje tatt en ny installasjon atter en gang, samt sjekket alle koblinger...Evt, hvis du fortsatt har de gamle delene bytt en og en. Cpu, ram, til og med hovedkort.....Sånne problemer er jo no dritt da det kan være tusen forskjellige forklaringer, i og med at du akkurat hadde en nyinstallasjon så blir jo ad-aware bare tull, det klarer ikke balle seg på så fort.(Spørs jo selvfølgelig hvor du surfer ) Du har ikke Kazaa eller noe installert på andre partisjoner? Får du slike problemer av en ren xp install eller er det etter at andre programmer er installert? Sjekk også hvor mange prosesser som kjører i oppgavebehandlingen det vil sannsynligvis avdekke spyware.( Er det ukjente prosseser der så er det stort sett bare å google dem) Lykke til med utfordringene i hvertfall.... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Skal prøve. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da er jeg den 3'dje som spør: Har du forsøkt å starte i sikkermudus? Evnt. sikkermodus med nettverk. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Da er jeg den 3'dje som spør: Har du forsøkt å starte i sikkermudus? Evnt. sikkermodus med nettverk. Nei, kna prøve det etter jeg har prøvd ultimate boot cd. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) jeg lurer på om det kan ha noe med ramen å gjøre. Nå funker ikke musa heller. Endret 30. november 2004 av NothgaliC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå