Dan Hansen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dvs - hvis en datamaskin har WinXP Pro og det er flere brukere - er det da noen muligheter for å se hvor lenger hver enkelt er innlogget? og kanskje enda mer detaljert - hvor lenge de er på internett? Har en sånn pc - og tenkte jeg skulle eliminere kranglingen barna imellom en gang for alle .... ::Dan Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Da dette begynner å bli et alvorlig problem her i heimen tar jeg en råsjanse på å "bumpe" denne. Skulle jeg mot formodning støte noen moderatorer beklager jeg dette ... ::Dan Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dersom du ønsker å bruke noen slanter så kan jeg anbefale DuMeter. Den overvåker absolutt all trafikk samt tidspunkter. Ikke 100% sikker på om den overvåker for lan med nøyaktige tidspunkter, men du kan da teste shareware versjonen og sjekke om den er hva du er ute etter. Lenge siden jeg testet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå