Ararka Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hej. Jeg sidder tit og læser med herinde, og følger med i hvad der bliver testet og kigget på, inde på "hovedsiden". dette gør jeg også på en tilsvarende dansk side, og ville meget gerne gøre det på en svensk side også. Men jeg kender ikke nogen svenske sider, der er lige så gode som denne, men da der må findes gode svenske sider både med forum og tests af hardware, så tænkte jeg, at jeg ville spørge herinde. hvilke svenske sider findse der, som svarer lidt til www.hardware.no? Jo flere svar og alternativer jo bedre, for så kan jeg få et udvalg at vælge imellem. M.v.h. Ararka Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 www.datordoktoren.se eller noe i den dur er vel en brukbar side .. men seriøst.. svensker..? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Forklar meg: Innlegg 0? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Forklar meg: Innlegg 0? han har vel bare ett innlegg i off topic som ikke teller i postcounten Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Takker for veldig godt svar hadde glemt det, jeg Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 www.hardware.se Dell Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 www.hardware.se Dell Hmm, fantes en side i "samarbeid" med hw.no på noen slik adresse før. Oversatte artikler eller noe. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Svenske forum? Hvorfor leter du etter det? Nåvel, hvis det finnes en svensk, ekvivalent side som forum.hardware.no, må det være denne: http://forum.sweclockers.com/ Du kan sikkert finne flere her. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det var vel ikke svenske forum han lette etter. Kanskje du kan spørre noen svensker for eksempel på en DC-hub? Svensker er rå på DC-hubber... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvorfor viker den kjent? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 http://sweclockers.com/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) www.nordichardware.se? Endret 2. desember 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå