Gå til innhold

Hvor kjøpe hardisk raskt billig?

RolfB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta deg en tur ned i sentrum til Datakjeden eller Digital Impuls. Noe dyrere enn å kjøpe på nett, men det sparer du trolig inn på fraktkostnadene og ikke minst går det fortere. Tror ikke du kan bestille på nett og hente på lager annet enn hos Norek, og det går ikke for privatpersoner og er i Sandefjord.

Lenke til kommentar
Ta deg en tur ned i sentrum til Datakjeden eller Digital Impuls. Noe dyrere enn å kjøpe på nett, men det sparer du trolig inn på fraktkostnadene og ikke minst går det fortere. Tror ikke du kan bestille på nett og hente på lager annet enn hos Norek, og det går ikke for privatpersoner og er i Sandefjord.

Litt feil der da Desertglow...Hos netshop så kan du faktisk hente varen selv og dermed spare ganske mye i frakt...Men det må jo sies at man må jo bo i nærheten av Sandefjord da...Kan ikke tenke meg det lønner seg og kjøre fra Oslo til Sandefjord bare for og hente en disk...Må nok ha en god del på ordreseddelen skal det lønne seg....

Lenke til kommentar

Takket være raske tips fra dere så har jeg nå fått tak i den hardisken jeg skulle ha på datakjeden.Jeg ga 983kr for den!!. :thumbup:

Nå er det bare å prøve å fa instalert den.Jeg har en liten disk på 20gig fra før og har tengt å legge til den store jeg kjøpte.Noen tips hva jeg må gjøre?? må jeg ha flere partisjoener på den og hva bruker jeg for å evt få partisjonert den med? :love:

Lenke til kommentar

Forutsatt at du bruker samme kabel på den nye som den gamle skal du sette "jumperen" på Slave eller SL på den gamel disken setter jumperen på Master eller MA

Vis den ikkje kommer opp i windows må du høyre klikke på min data maskin og velge MANAGE --> storages --> Disk management.

Om du deler den opp er frivillig men eg ser ikkje noke poeng i å gjer det. Men 200gb krever selvdisiplin ofr at det ikkje skal vere kaos...

Lykke til!. koble meg til på MSN vis du ikkje får det til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...