Gå til innhold

6630 er ute!

zand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har funnet et minnekort på Mytrendyphone.dk som muligens passer til N6630, det står i hvertfall i produktbeskrivelsen til kortet at det er kompatibelt med 6630! Bare trykk på linken ovenfor og gjør et søk på 6630 på forsiden....

Bare tenkte jeg skulle si ifra hvis noen er interesserte... :whistle:

jeg tror ikke dette passer, for mpx trodde jo også det kortet dems skkulle funke, det trodde også memonor men det gjorde jo ikke det!

fikk forresten en ny e-mail fra memonor om at minnekort til nokie 6630 ikke kom inn før i slutten av januar hos dem... :(

Lenke til kommentar
Hei igjen

Det er ,som flere har påpekt her, vanskelig å finne produsenter som har kommet med et kort som passer til Nokia 6630. Når da MemoryCorp kom på banen la vi selvsagt dette opp i den tro at dette fungerte, og at de virkelig hadde kontrollsjekket dette. Men det funket (som du merket) dessverre ikke.

Vi vil så fort det kommer et kort som fungerer, legge dette opp i sortimentet som kompatibel til Nokia 6630. Men det er dessverre ikke godt å si når dette skjer. Tipper at Sandisk kommer med et kort innen rimelig tid.

Mvh

Dag Knutsen

her sier jo mpx sandisk kanskje kommer med et kort snart... sjekka på mpx.no og der er det et rs-mmc på 128mb fra sandisk... kanskje dette funker...? da håper jeg det kommer noen med litt større minne snart....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...