Gå til innhold

6630 er ute!


zand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det går an å gjenopprette de programmene som fulgte med i minne kortet.

Jeg tok en backup av tlf for 2 dager siden.

Men så formaterte jeg minne kortet på tlf igår.

programmer i quickoffice mappen er borte???

 

Eller ligger alle de prgrammene på cd`en som fulgte med å??

Lenke til kommentar

adilr17: Ja, jeg tror det ligger backup av programmer på cd'n som fulgte med.

 

Jmmk, SkorpuZ og resten av gjengen som bestilte 6630 fra Best-buy.no:

Noen av dere som kan svare meg på hvor rask leveringen er? Så at kontoen min var blitt belastet i dag, så kan jeg da regne med å få den innen fredag i hvert fall?

 

Håper det.... :yes:

 

Har dere forresten lest DinSide.no sin test av Nokia 6630? Jeg får virkelig inntrykk av at de mener det er en konge-mobil! :dribble: De skriver jo også at kameraet på N6630 er bedre enn det på SE S700, så da kan vi jo legge diskusjonen om hvilken av de mobilen som er best død.....hehe....

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Har dere forresten lest DinSide.no sin test av Nokia 6630? Jeg får virkelig inntrykk av at de mener det er en konge-mobil!  De skriver jo også at kameraet på N6630 er bedre enn det på SE S700, så da kan vi jo legge diskusjonen om hvilken av de mobilen som er best død.....hehe....

 

erfaringsmessig så føler jeg 6630 kommer best ut jeg og

byttet fra S700 til 6630 på fredag.

Lenke til kommentar
adilr17: Ja, jeg tror det ligger backup av programmer på cd'n som fulgte med.

 

Jmmk, SkorpuZ og resten av gjengen som bestilte 6630 fra Best-buy.no:

Noen av dere som kan svare meg på hvor rask leveringen er? Så at kontoen min var blitt belastet i dag, så kan jeg da regne med å få den innen fredag i hvert fall?

 

Håper det.... :yes:

 

Har dere forresten lest DinSide.no sin test av Nokia 6630? Jeg får virkelig inntrykk av at de mener det er en konge-mobil! :dribble: De skriver jo også at kameraet på N6630 er bedre enn det på SE S700, så da kan vi jo legge diskusjonen om hvilken av de mobilen som er best død.....hehe....

du kan regne med og få den innen torsdag hvis den ble sendt i dag... jeg fikk den ialle fall innen to dager... spørs hvor du bor da... og den tar drit bra bilder! det er helt sykt at en mobil kan ta så bra bilder iallefall tar den bra bilder ute... hvis det er litt rart lys eller sånn veldig orange lys inne så blir det litt dårlig når du overfører det til pcen men på telefonen ser de veldig bra ut!

Lenke til kommentar

fikk min 6630 i dag. Fra best-buy(Glimrende service forresten).

 

Men, i brevet står det at jeg porteres til telenor først den 15.12!! Er det mulig å få dette framskynnet? Kan jo ikke bruke telefonen før dette skjer.. :no:

 

Og en ting til. det er jo ikke phono-utgang!! da kan jeg ikke bruke mine Koss headsett!?!! krise.

Endret av palandw
Lenke til kommentar
fikk min 6630 i dag. Fra best-buy(Glimrende service forresten).

 

Men, i brevet står det at jeg porteres til telenor først den 15.12!! Er det mulig å få dette framskynnet? Kan jo ikke bruke telefonen før dette skjer.. :no:

 

Og en ting til. det er jo ikke phono-utgang!! da kan jeg ikke bruke mine Koss headsett!?!! krise.

Tror du kan få kjøpt phono overgang! :yes: Så da kan du bruke headsettet ditt alikevel...

Lenke til kommentar
fikk min 6630 i dag. Fra best-buy(Glimrende service forresten).

 

Men, i brevet står det at jeg porteres til telenor først den 15.12!! Er det mulig å få dette framskynnet? Kan jo ikke bruke telefonen før dette skjer.. :no:

 

Og en ting til. det er jo ikke phono-utgang!! da kan jeg ikke bruke mine Koss headsett!?!! krise.

Portering tar minimum 7 virkedager, det får du ikke endret på..

Lenke til kommentar

KAMERA 6630:

 

Har funnet ut noe jeg vil gjerne dele med dere her...

 

jeg skulle sende MMS isted, men fikk feilmelding :" dette formatet støttes ikke" på skjermen.

 

jeg har nå sjekket alle måter å ta bilde på, og skrevet JA der bildet setter seg inn i mms meldingen uten å få feilmelding, og det er :

 

(forskjellig oppløsn)

 

 

VGA med grunnleggende---JA

 

VGA med normal---NEI

 

VGA med høy---NEI

 

1280X960 med grunnleggende---JA

 

1280X960 med høy--- JA

 

Altså KUN vga med normal og høy oppløsning kan IKKE sendes som mms.

 

alle andre bilder legges i meldingen, om dere forstår hva jeg mener.

 

et bilde på 550Kb blir automatisk ca 50Kb når det er lagdt inni mms`n. :thumbup:

 

 

fant ut dette ista da jeg tok et knallbra bilde og ønsket å sende det videre til noen, og det gikk ikke! :cry:

så da ble det til at jeg prøvde alle mulige og skrev opp hvilke som gikk ann å sende.

 

MÅ også slenge med at når bildet er "knipset" og man ser det, kan det være grumsete, vel ...når man ser dette bildet innpå galleri etter man har avsluttet kamera, er bildet helt strøkent! noe jeg ikke helt forsto gikk ann før jeg nå har testet dette endel ganger! så utganspunktet forandrer seg faktisk!

 

hva slags innstilling har dere? nå har jeg 1280X960 høyest. men bildene blir så store i Kb`n. og tar plass på minnekortet. men ellers er valget bare VGA på grunnleggende, men vis en tar en knallbra bilde og ønsker det på pc`n så blir det jo ikke så bra der da! :hmm:

 

det er egentlig enten eller!

 

har dere testet ut noe av dette? bildet må legges i mms fra galleriet ettersom dere tar det, og så tester om man får feilmelding.

 

KNALLTELEFON er det ivertfall...( det har jeg sakt lenge! :thumbup: )

 

ikke snakk om å blande sony s700 inni denne tråden! ekke til å sammenlikne!

 

:dribble:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
fikk min 6630 i dag. Fra best-buy(Glimrende service forresten).

 

Men, i brevet står det at jeg porteres til telenor først den 15.12!! Er det mulig å få dette framskynnet? Kan jo ikke bruke telefonen før dette skjer.. :no:

 

Og en ting til. det er jo ikke phono-utgang!! da kan jeg ikke bruke mine Koss headsett!?!! krise.

Tror du kan få kjøpt phono overgang! :yes: Så da kan du bruke headsettet ditt alikevel...

Man kan lett modde et Nokia Stereo Headset. Se lesertester for mer info.

 

edit: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=238436

Endret av marcen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...