Gå til innhold

6630 er ute!

zand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var det jeg tenkte meg!

send det i retur og legg ved kontonummeret ditt, så får du pengene igjen.

MPX bare surrer! det viser seg at ingen har laget det kortet som 6630 kjører på ennå.

ring MEMONOR og hør med Pål, han vet mere om dette. tlf: 334 71730

huff... jeg skjønner du er grinete, blei deppa selv idag , da jeg fikk enda et kort fra MPX som ikke funka!

:cry:

Lenke til kommentar

Hei jmmk og Skorpu7.

Måtte nesten svare på deres siste innlegg ang denne minnebrikken. Vi fikk beskjed av MemoryCorp om at de hadde de eneste brikkene som fungerte med Nokia 6630 (riktig spenning). Dermed gikk vi ut med den informasjonen og solgte dere disse kortene. Når vi da fikk beskjed av deg jmmk om at du hadde fått et kort som ikke fungerte ville vi sende deg et nytt for å se om det var noe galt med det første kortet vi sendte ut. Men det har i etterkant vist seg at den informasjonen vi fikk fra memorycorp ikke stemte. Vi beklager selvsagt at dette gikk ut over dere som kunder.

Dere vil bli kreditert disse minnebrikkene, og jeg regner med at dere allerede har vært i kontakt med oss ang dette.

Mvh

Dag Knutsen

Lenke til kommentar

Hei igjen

Det er ,som flere har påpekt her, vanskelig å finne produsenter som har kommet med et kort som passer til Nokia 6630. Når da MemoryCorp kom på banen la vi selvsagt dette opp i den tro at dette fungerte, og at de virkelig hadde kontrollsjekket dette. Men det funket (som du merket) dessverre ikke.

Vi vil så fort det kommer et kort som fungerer, legge dette opp i sortimentet som kompatibel til Nokia 6630. Men det er dessverre ikke godt å si når dette skjer. Tipper at Sandisk kommer med et kort innen rimelig tid.

Mvh

Dag Knutsen

Lenke til kommentar

OK.

jeg har 3 MB ledig minne igjen....hadde vert fint å hatt mere ja! :dontgetit:

vel, dette kortet jeg kjøper som kommer fra f.ex sandisk, er det kompatibelt på andre nokiaer da? med tanke på fremtiden og evt. bytte av mobil?

nokia har dummet seg ut på dette igrunn! nye RS-MMC skule jo være "det nye", så tøyser de det til å lage ET som er kompatibelt med KUN 6630! det er for dumt! må jo produsere "egne" 6630-kort! :hmm:

Lenke til kommentar

Takk for tipset Jmmk!

Var sikker på at det allerede var gjort. har egenhendig fjernet disse nå og i løpet av en par timer vil disse være borte som kompatibel til 6630.

Vi vil jo ikke ha mye retur og frustrerte kunder ;)

Mvh

Dag Knutsen

Lenke til kommentar

jeg kontaktet nokia og spurte om de viste hva slags minnekort 6630 måtte ha og om nokia hadde lagd noen osv...

fikk et ganske dårlig svar tilbake...

Takk for at du kontaktet Nokia Helpline.

Det stemmer at 6630 bruker RS MMC dual voltage. Vi anbefaler at du benytter

originalt MMC kort da uoriginale kort kan gjøre telefonen ustabil og i noen

tilfeller så virker det rett og slett ikke som i ditt tilfelle.

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

Vennlig hilsen,

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Helpline

hmm.....

Lenke til kommentar

jeg fikk akkurat e-mail fra memonor om at de får inn kort som passer til nokia 6630 i midten av denne måneden!

Hei.

Kommer inn kort som virker i Nokia 6630 i miten av denne måneden.

Dette er fra Transcend.

www.transcend.nl

håper bare det kommer inn kort på 512mb...

(dette svaret kom forresten fra han pål som jmmk sa kunne mer om dette)

Endret av SkorpuZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...