Gå til innhold

6630 er ute!


zand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemmer en ikke det når en bestiller da? Da tror jeg du skal få velge mellom forskjellige totimers intervaller.

 

 

Edit: Er det riktig at telefonen kun kan brukes med Telenor abonnement? Hos både Komplett og og PCUtstyr står det i beskrivelsen "Kan kun benyttes med Telenor abonnement". Er dette fordi det kun er Telenor som har 3G eller får en rett og slett ikke brukt den uten TN abonnement. (Siba selger den jo bundet til Netcom).

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar
Bestemmer en ikke det når en bestiller da? Da tror jeg du skal få velge mellom forskjellige totimers intervaller.

 

 

Edit: Er det riktig at telefonen kun kan brukes med Telenor abonnement? Hos både Komplett og og PCUtstyr står det i beskrivelsen "Kan kun benyttes med Telenor abonnement". Er dette fordi det kun er Telenor som har 3G eller får en rett og slett ikke brukt den uten TN abonnement. (Siba selger den jo bundet til Netcom).

Her begraver dere jo helt spørsmålet mitt :cry:

 

PS! Ikke for å stjele syltetøyet fra smultringen deres, men det er litt klønete at alle dere som har 6630 har samme avatar siden det er nettopp den jeg pleier å skille forumbrukerene fra hverandre med jmmk "hører" liksom til det bildet (og ja, jeg vet at det finnes brukernavn også. Det tar bare kortere tid å se på bildet).

Kall meg gal :D

Lenke til kommentar

er gratis!

 

tar 5 min å registrere seg da...

 

og får alt gratis som sakt! (tatt et glass vin :blush: )

 

LOL

 

zedge er knallbra! du kan jo få egen wapadresse du henter det du legger "av" også da...

 

og takk du også baltazar! men jeg er en ærlig sjel og innrømmer herved jeg "lånte" Håvard87 sitt bilde...

 

tror det var Håvard87?

 

kansje skorpuz?

 

vel! jeg skal prøve å få et av meg selv!

Lenke til kommentar

minnekortet fra mpx er feil kort sannsynlig.

 

de skulle snakke med importøren om det.

 

det jeg fikk idag fant ikke telefonen, så hva gjør jeg nå?

 

ingen steder å få tak i riktig kort, ifølge memonor er det ikke laget enga engang!

 

mpx skulle skjekke, måtte ringe de ista...

 

noen her som har et 512Mb kort som funker i 6630? å isåfall , kjøpt det hen?

 

skorpuz---bruk kabel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...