håvard87 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 bestilte med forhåndsbetaling fra best-buy. kom på døren! På dag- eller kveldstid? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Bestemmer en ikke det når en bestiller da? Da tror jeg du skal få velge mellom forskjellige totimers intervaller. Edit: Er det riktig at telefonen kun kan brukes med Telenor abonnement? Hos både Komplett og og PCUtstyr står det i beskrivelsen "Kan kun benyttes med Telenor abonnement". Er dette fordi det kun er Telenor som har 3G eller får en rett og slett ikke brukt den uten TN abonnement. (Siba selger den jo bundet til Netcom). Endret 2. desember 2004 av Baltazar Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 i 12 tiden var de her. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 jeg har ikke hvert hjemme idag og telefonen min kom så nå ligger den på postkontoret så jeg må hente den imorra... da kommer også minnekortet mitt så i morgen skal jeg ha det gøy Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 jmmk: du sa du hadde lastet ned teams til tlf men hvor får jeg gjort dette er det gratis??? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 i 12 tiden var de her. OK, ringte de på forhånd da eller, og spurte om du var hjemme? Jeg er nemlig ikke hjemme kl. 12.00 til vanlig... Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 slapp av... hvis ikke du er hjemme legger de en "hente lapp" i posten din så bare henter du den på postkontoret... Lenke til kommentar
Banone Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det irriterer meg grenseløst at elkjøp ikke har fått den inn enda. Skal utenlands på lørdag, hadde vært fint å hatt den med Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 www.zedge.no finn de du vil ha og overfør med bluetooth! evt. wap Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Bestemmer en ikke det når en bestiller da? Da tror jeg du skal få velge mellom forskjellige totimers intervaller. Edit: Er det riktig at telefonen kun kan brukes med Telenor abonnement? Hos både Komplett og og PCUtstyr står det i beskrivelsen "Kan kun benyttes med Telenor abonnement". Er dette fordi det kun er Telenor som har 3G eller får en rett og slett ikke brukt den uten TN abonnement. (Siba selger den jo bundet til Netcom). Her begraver dere jo helt spørsmålet mitt PS! Ikke for å stjele syltetøyet fra smultringen deres, men det er litt klønete at alle dere som har 6630 har samme avatar siden det er nettopp den jeg pleier å skille forumbrukerene fra hverandre med jmmk "hører" liksom til det bildet (og ja, jeg vet at det finnes brukernavn også. Det tar bare kortere tid å se på bildet). Kall meg gal Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 www.zedge.no finn de du vil ha og overfør med bluetooth! evt. wap Tøft! Mange bra themes der! Men, har litt problemer; må man registrere seg for å laste themes ned til pc'n, for så å overføre med BT til mobilen? Eller er det ikke nødvendig å registrere seg? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 er gratis! tar 5 min å registrere seg da... og får alt gratis som sakt! (tatt et glass vin ) LOL zedge er knallbra! du kan jo få egen wapadresse du henter det du legger "av" også da... og takk du også baltazar! men jeg er en ærlig sjel og innrømmer herved jeg "lånte" Håvard87 sitt bilde... tror det var Håvard87? kansje skorpuz? vel! jeg skal prøve å få et av meg selv! Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) du må registrere deg da får du 14 gratis... eller får man flere etter det å??? Endret 2. desember 2004 av SkorpuZ Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) 14 og så 14 og så 14 GRATIS!!!! NÅ er også bildet nytt! Endret 2. desember 2004 av jmmk Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 opera har også noen fine. zedge har sikkert rappet alle men http://my.opera.com/community/customize/sk...kia+6600%2F7610 Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 min funker som faen.. artig =) digg er den også.. for dem som har: http://gallery.mobile9.com/c/nokia-6630-themes/1 Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Og der var min 6630 sendt fra memonor Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hvordan får jeg overført musikk til den får det ikke til... har innstalert pc suite og den finner ikke telefonen... hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 minnekortet fra mpx er feil kort sannsynlig. de skulle snakke med importøren om det. det jeg fikk idag fant ikke telefonen, så hva gjør jeg nå? ingen steder å få tak i riktig kort, ifølge memonor er det ikke laget enga engang! mpx skulle skjekke, måtte ringe de ista... noen her som har et 512Mb kort som funker i 6630? å isåfall , kjøpt det hen? skorpuz---bruk kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå