LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Men støv har mao fri adgang. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan jeg bare spørre hvorfor et par sider av denne tråden ble borte? Fordi det bli disk kræsj på forumet her inatt og de meste av innleggene som ble skrevet her går fikk dem ikke tatt backup av. mer info her http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=337504.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Men støv har mao fri adgang. Vel, selve linsen sitter faktisk innelukket bak enda et plastikklokk så selve linsen er faktisk beskyttet. Svaret på det første sprørsmlet ditt, ved nærmere undersøkelse, er egentlig ja, det sitter en linsebeskytter der. Endret 2. desember 2004 av Vice Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvordan virker denne? Er det noe lignende K500 som du selv vipper tilside eller er det automatisk? Er det et bra patent? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hmm, nei ingen beskytter som må fjernes før man tar bilde nei. Det "plastikklokket" som sitter over linsen er transparent. På dette "vinduet" vil det potensielt kunne samle seg mye støv. Dette vinduet har også potensiale for å bli ripet, men pga. nedsenkingen er ikke dette en overhengende stor fare. Lenke til kommentar
rogema Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvordan fjerne man den stygge telenor logoen nede til høyre? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 innstillinger---telefon---ventemodus--- bytt på fra "telenor" i høyre utvalgtast Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Uffameien så lyst jeg fikk på denne nå (delvis fordi jeg prøvde en kamerats 6600 her om dagen og kom på hvorfor jeg egentlig digger Nokia). Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne: Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.a...3586&Attempts=2 bestilte derfra, det kom på 402; inkl. frakt, fikk de 2 siste tror jeg de sender til Norge. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Får bestilt den til deg jeg via jobben. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hørt om edit? Forresten, har 6630 noe som ligner på ENTRY? Slik T630 har. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Eller så kan du se her: https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...emin=&pricemax= Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Får bestilt den til deg jeg via jobben. Å! men jeg fikk bestilt...og kortet allerede brukt! ellers takk! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 så på siden din jmmk. hva er dette ?? høytaler for mp3? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hørt om edit? Forresten, har 6630 noe som ligner på ENTRY? Slik T630 har. ja, det står "telenor" i høyre skjermhjørne. (kan tas bort) trykker der så er det egen meny, med ikoner ala xp. så nyhetene på nrk og hotell cæsar der...det var snodig! Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg fikk ikke linken din til å virke, men jeg tror jeg har sett den på mytrendyphone før (fant den ikke nå :s). Det er eksterne høyttalere til telefonen. Da helt sikkert med bedre lyd en telefonens innebygde høyttal. Spørsmål til dere som har 6630 (eller de som vet): Kan en bruke MP3 som ringetone? Kan en selv konfigurere egendefinerte SMS signaler? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) alle MP3`r en legger inn i galleri kommer også automatisk inn på profilene , så det er kjempelett å bruke mp3 som ringetone EDIT: ja en kan legge inn hva som helst som ringetone/sms ja... Endret 2. desember 2004 av jmmk Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Dere som har kjøpt Nokia 6630 fra Best-buy.no, kan dere si meg hvordan pakken leveres? Jeg har bestilt (forhåndsbetaling) og betalte 95 kroner i frakt, men jeg lurer på hvordan den blir levert? Hjem-på-døren kanskje? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 bestilte med forhåndsbetaling fra best-buy. kom på døren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå