Mr. Mustard Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skjønner ikke hvorfor dere bestiller denne telefonen. Er det ikke litt tungvint å bruke videosamtale når kameraet sitter på baksiden? Jeg trodde poenget var at begge parter skulle kunne se hverandre. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skjønner ikke hvorfor dere bestiller denne telefonen. Er det ikke litt tungvint å bruke videosamtale når kameraet sitter på baksiden? Jeg trodde poenget var at begge parter skulle kunne se hverandre. Hehe, det hadde blitt tungvindt ja. Men for å kjøre videosamtaler så bør (må?) man ha en ekstra "stand" med kamera på. Synes det er litt dumt Nokia ikke har satt på et ekstra kamera i front på den. Nå skulle jo videosamtaler være gratis ut februar. Hadde jo vært litt morsomt å prøvd. Men skjønner godt folk bestiller den. S60, 1.3Mpx og 3G i samme telefon er absolutt interessant. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Kan jeg bare spørre hvorfor et par sider av denne tråden ble borte? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan jeg bare spørre hvorfor et par sider av denne tråden ble borte? Fordi det bli disk kræsj på forumet her inatt og de meste av innleggene som ble skrevet her går fikk dem ikke tatt backup av. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Foreløpig har jeg bare merket et par negative ting med 6630: 1. Mens jeg brukte den igår gikk jeg inn på "backup av hovedminnet til minnekort" når jeg skulle ta denne backupen resatte telefonen seg. Prøvde igjen når telefonen hadde restartet og da funket det greit. 2. Prøvde også "Settings Wizard" i offline mode og da låste telefonen seg. Vet ikke om dette hadde noe med "offline" mode å gjøre, men da jeg forsøkte i vanlig telefon modus litt senere funket det. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Neida, kameraet er ikke ille i det hele tatt Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 jøss så dårlig det ble McKvakk! jeg er ivertfall skikkelig fornøyd! ikke kan jeg si meg enig i at mobilen henger seg heller! den har oppført seg utrolig imponerende bra... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 min har skrudd seg av og på en gang og har noen påståtte minneproblemer. ellers har jeg ingen problemer Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 må være noe rart med kameraet mitt. dette er tatt i fullt dagslys Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Heisann Jeg lurer bare på om noen av dere kjenner dere igjen i denne personen: Negativ erfaring med 6630 hos Amobil Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 en idi*t som skrev det i oktober en gang...forstår hvorfor ikke amobil kan fjerne det! er jo bare tull. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ser ut som memonor har den på lager, men noen som vet om den er sperret til telenor? Og har den stereolyd? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Skjønner ikke hvorfor dere bestiller denne telefonen. Er det ikke litt tungvint å bruke videosamtale når kameraet sitter på baksiden? Jeg trodde poenget var at begge parter skulle kunne se hverandre. speil??? vel! jeg kjøpte den IKKE pga. videotelefoni ivertfall! for det første er det aaaaaltfor dyrt!!! for det andre , vet jeg ikke.... LOL Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det linsebeskytter på den? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er det linsebeskytter på den? Ikke direkte, men det sitter en gummiring rundt linsen samtidig som linsen er forsenket ned slik at den vanskelig kommer i kontakt med noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå