zand Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Skal knipse et par bilder av telefonen ved siden av andre strax. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Da har 6630 landet hos meg!! MEG OGSÅ!!! den er sååå fin!!! Lenke til kommentar
zand Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Uklart bilde, men gir et lite inntrykk. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 er den brandet med entry eller noe nytt? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Er dette fortsatt telenor sperrede mobiler det snakkes om her? Eller har også usperrede ankommet butikkene i dag? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 tror det er telenor ja, fordi på høyre nedest på skjermen står det telenor. tlf virker mindre enn på det bildet. jeg har ikke noe her å ta bilde med, men han over her har vel? ellers er det mye nytt i menyene, du kan f.ex ha svar som sms til de som ringer. vis du ikke vil ta tlf. klokka er firkantet.... det står jo 3G under der dekning er, det er forsåvidt rart! det er mye mere "ting" innpå menyen, som jeg sa, sorry akurat våknet nå! kommer tilbake med mere senere, er litt på styr og trykker på den. veldin fin mobil, har nok denne LEEEENGE!!! ligger fint i handa og deilige taster!!! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) tror det er telenor ja, fordi på høyre nedest på skjermen står det telenor. tlf virker mindre enn på det bildet. jeg har ikke noe her å ta bilde med, men han over her har vel? ellers er det mye nytt i menyene, du kan f.ex ha svar som sms til de som ringer. vis du ikke vil ta tlf. klokka er firkantet.... det står jo 3G under der dekning er, det er forsåvidt rart! det er mye mere "ting" innpå menyen, som jeg sa, sorry akurat våknet nå! kommer tilbake med mere senere, er litt på styr og trykker på den. veldin fin mobil, har nok denne LEEEENGE!!! ligger fint i handa og deilige taster!!! Hva mener du med at det står "Telenor" nederst til høyre på skjermen? På displayet eller et klistremerke utenpå dekslet? Forresten hvor bestilte du denne? Best-buy.no? Var inne på den sida nå, men det stod "ingen på lager"! Endret 30. november 2004 av håvard87 Lenke til kommentar
yoga Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 *sikle sikle* oioiioioio Fortell mer!! Lenke til kommentar
serber Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hva skjer med netcom da?? får netcom kunder bruke den eller? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) jeg får antagelig en imorgen. og da skal jeg ta bilder med skikkelig digitalkamera @serber skift til telenor Endret 30. november 2004 av mckvakk Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 står telenor på skjermen, dette kan tas bort innpå innstillinger og "ventemodus" kan bytte til noe annet, f.ex kamera eller ny melding etc... jeg fikk den rett fra telefast, den kom på døra. kjøpte av best-buy ja, og der er det ingen på lager. de sendes vist rett fra telefast isteden for omveig innom best-buy. hvor mange har fått den? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Hva mener du med at det står "Telenor" nederst til høyre på skjermen? På displayet eller et klistremerke utenpå dekslet? Uten å være sikker, så tror jeg hun mener høyre soft-key... Edit: var litt sent ute, var nok det hun mente ja. Men kan du endre den, er den vel ikke låst ala "entry" telefonene? Der var det vel ikke mulig å endre softkey'en? Endret 30. november 2004 av rontonic Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jo den kan endres! du mener riktig ja Lenke til kommentar
zand Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Skal ta bilder av den når jeg kommer hjem med digitalkamera. Da blir det litt bedre å sammenlikne... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 står telenor på skjermen, dette kan tas bort innpå innstillinger og "ventemodus" kan bytte til noe annet, f.ex kamera eller ny melding etc... jeg fikk den rett fra telefast, den kom på døra. kjøpte av best-buy ja, og der er det ingen på lager. de sendes vist rett fra telefast isteden for omveig innom best-buy. hvor mange har fått den? OK, så hvis jeg bestiller en telenor-låst Nokia 6630 fra best-buy.no i dag, når vil jeg få den? Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 har bestilt fra best buy for en uke siden ca men blir min sendt rett fra telefast da eller? siden din ble det....? kanskje jeg har min i morra da!!!! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 et spørsmål til dere/du som har denne: når den skjermsparer kommer på (tid&dato) , har dere en mørk "skygge" under da? dere som bestiller idag, vet ikke når dere får den, jeg har venta i 2 mnd, jeg bestilte og betalte i slitten av september! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 kom på noe som liksom manglet nå! tastelyset funker ikke no serli! skal jeg gjøre med det da? det virker kansje en gang i blandt her ser det ut til... Lenke til kommentar
AndreM Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dette var saker ja!! Det går en del raskere med WAP kan en si Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) hmm det var rart det med lyset på tastaturet kanskje det er noen innstillinger for det noe sted?? Endret 30. november 2004 av SkorpuZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå