Gå til innhold

image and shapetek kabinett

Anbefalte innlegg

Hva synest dere om image and shapetek EYE910BB eller EYE915BP(sort/lilla servertower)? Jeg trodde det var mange som hadde det men nå er jeg ikke halt sikker lenger...Hvem er det som har et sånt... Og tilslutt : er det lurt av meg å skifte fra et chieftec medium tower lilla til et sånt et?

-------------------------

Chieftec Medium tower Lilla

Asus A7v333 RAID IEEE1394

XP 1800+

512 MB DDR RAM

Geforce 2 MX400 64 MB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, vet ikke om du bør skifte ut, det kommer ann på om du syns det du har idag er for lite.

Finn ditt her

http://www.chieftec.com/products/products.htm

og se her

http://www.imashape.com/eye-910.htm

og sammenlign, da bør du se om du bør ha større eller ikke,

Det eneste jeg ønkser litt anderledes er at det godt kunne vært flere vifte plasser, det er 4 stk nå, 2x80mm og 2 stk 120mm. Dette kommer igjen ann på om du har amd eller intel, min kjører idle på 40c, da er det nesten stille her....:smile:

mvh Christian

Lenke til kommentar

jeg synes ikke Chieftec-kabinetta er så kule lenger, jeg.. har det ikke selv, men det er jo så mange som har de. samme som med Aopen sine var for et års tid siden, de med sånn litt farga plast på, vettu.. de ble også kjedelige etter vert. har selv et blå metallic-lakkert In-win, men jeg gir egentlig blanke f' i kabinetter.. har du et, hvorfor bytte?!

"er det lurt å bytte?" hva svarer man på sånt?

mvh

Kjetil

Lenke til kommentar

Quote:

cd32 skrev (2002-05-30 21:02):

Sitter selv på et støydempet (Noice-Control matte) EYE981SC server tower.. helt konge, kan annbefales på det varmeste! God plass og pent å se på :wink:

Skulle egentlig kjøpe et EYE2000B, men det var utsolgt da jeg skulle bestille.. EYE910B er jo LILLA! huff!
:grin:

Er ditt kabinett det samme som denne.

Du har tilfeldigvis ikke bilder liggende på nettet et eller annet sted. Finner lite bilder rundt omkring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...