illuminati Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 har/hadde 4 disker på min data 80gb 80gb 120gb og 200gb så kræsjet c disken som var partisjonert i c og d jeg fikk startet opp igjen maskin og sikkerhetskopiert d disken som var mine dokumenter jeg formaterte hardisken og da med kun en partisjon c: innstallerte xp på c disken og maskinene startet opp 80 gb disken som før var c: og d: var nå c: 80 gb disken som før var e: var/skulle nå bli d: 120gb disken som før var f: skulle nå bli e: 200 gb disken som før var g: skulle nå bli f: dette skjedde ikke - 120 og 200 står på et ide ultra100tx2 kort fra promise technology 200 gb disken forsvant - i diskmanagement sto det missing - etter ny innstallasjon med første 80 gb disk borte og handlet ny 200gb disk innstallerte jeg xp på gjenværende 80gb disk. nå i diskmanagement står 200 gb disk som var missing som allocated (venter på formatering slik som når man innstallerer ny disk) har jeg mistet alle data på 200gb disken??? jeg har jo ikke formatert den hva gjør jeg for å redde den??? eller må jeg bare glemme det som var på den og formatere den - den disken var bare et halvt år - tviler på det er noe feil på den - aldri hatt problemer med den hilsen illuminati Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er ikke noe fare for å miste data. Hvis du har formatert WinXP har du antageligvis ikke SP1. Hvis du ikke har det: Installer det, for windows klarer ikke finne disker større enn 139GB uten SP1. Hvis du har det: Sorry kan ikke hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå