Crazysteps Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har sett i en annen tråd at man ikke kan overføre bilder og filmer osv fra d500 til pc vha blåtann. amobil skriver i sin sniktitt at dette er mulig. hvem har rett? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Leste du den posten videre? For da ville du sett dette: mobile review sier dette med en test av D500: Any file including a photo may be sent to another phone via IrDA or bluetooth. The disadvantage is that it's impossible to send all the files this way. At the same time Easy Studio version 2.0 (a renewed program) is included into a standard kit, it allows transferring all the files to a PC at once, the program is more comfortable for this operation. Jeg leser det som at du kan sende en og en fil, men ikke mange samtidig. Eller ved bruk av et program for å overføre til PC. Videre sier de: Any file in the form of SMS/MMS, mail message or else through Bluetooth and IrDA can be quickly sent to another device. There are no problems with delivery and the file is being transmitted to another device and precisely decoded without any trouble. og til slutt: Bluetooth. This is the first phone by Samsung equipped with Bluetooth and we could expect some faults especially against a background of some European manufacturers. The practice showed the phone has not any evident problems with the function. All the existing protocols are supported and work properly. Any information may be transferred to and from the phone via Bluetooth. AKIRA Endret 30. november 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har hatt SE k700i, der kunne jeg bruke infarød til et program jeg fikk med (eller jeg kjøpte med usb kabel, husker ikke helt) men der kunne jeg kopiere over bilder til pcen med mange om gangen.. det tok litt tid, men det gikk iallefall.. det gikk ihverfall mye fortere med infarød enn med usb kabel til 500 kr :| Men er det mulig å bruke infarød på samme måten med D500? noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå