Gå til innhold

Hater lydreklamer på nettsider

bOMS

Anbefalte innlegg

Aaaahhhhhhhhhh!

Jeg hater lydreklamer på nettsider. :no:

Irriterer meg grønn over at det absolutt skal spillen en jingel av ett eller annet slag når musa mi farer forbi en reklame på f.eks dagbladet sin hjemmeside. Hvorfor kan de ikke la meg være i fred.

Jeg legger kanskje merke til reklamen, men det er stort sett med hat i blikket.

Og ja jeg kan skru av lyden på PC'en, men jeg liker å høre på musikk mens jeg jobber så det er egentlig ikke et alternativ.

Ahhhhhhhhhhhh!

Hat!

Kanskje hvis noen har et godt tips så tar jeg det gjerne imot. Skrev et spørsmål til en jeg kjenner som jobber hos Opera som kanskje kan gi meg et tips. Så da kan jeg dele det med dere. Til da måtte jeg bare skrike ut i litt frustrasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet en delevis Operaløsning som går hvis du ikke skal ha lyd i noen av vinduene.

trykk F12

huk av "Enable sound in Web pages"

Du finner den også under tools>quick prefrences

men da har du ikke lyd på noen av sidene, så det går dårøig hvis du f.eks bruker nettradio.

Lenke til kommentar
Har funnet en delevis Operaløsning som går hvis du ikke skal ha lyd i noen av vinduene.

trykk F12

huk av "Enable sound in Web pages"

Du finner den også under tools>quick prefrences

men da har du ikke lyd på noen av sidene, så det går dårøig hvis du f.eks bruker nettradio.

Flash-reklamene spiller fortsatt av lyd når du holder over dem med musen.

Endret av alexf
Lenke til kommentar
Jeg lagde en tråd om problemet her.

Det var kanskje riktig, jeg startet egentlig tråden bare i ren frustrasjon. Men løsningen med å skru av flash og slikt i Opera hjalp faktisk. Er ikke vanskeligere enn å trykke F12 og aktivisere igjen hvis det skulle være behov for det. Det er selvfølgelig ingen favoritt løsning, men den virker midlertidig.

Lenke til kommentar

Spør du meg så er det rett å slett farlig

Du sitter foran pcen med musikk på ganske høyt skuv, å føler fred og ingen fare, så plutselig ULER en forbanna ugle i øret ditt så det piper etterpå, wtf liksom?!? :mad:

Endret av kjexter
Lenke til kommentar
Spør du meg så er det rett å slett farlig

Du sitter foran pcen med musikk på ganske høyt skuv, å føler fred og ingen fare, så plutselig ULER en forbanna ugle i øret ditt så det piper etterpå, wtf liksom?!? :mad:

Den værste til nå var vaktbikkja som spratt frem og bjeffet i dagbladet\vg. Holdt på å drite på meg opptil flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...