Gå til innhold

S700 klikker under lading. Noen som har opplevd d?

Anbefalte innlegg

Hei,

har en S700 som jeg har vært veldig fornøyd med og som har fungert veldig bra. Har hatt den i litt over 1 måned, og batteriet har fungert veldig bra, men den siste uken har jeg måtte lade den hver dag, og jeg har såvidt brukt den itillegg... Og så er d noe rart med laderen når den står i tlf'en.

Jeg får et "pip" for at laderen er i tlf'en og at den lader. Men vrir jeg litt på tlf'en eller røre på den slik at ledingen også rører på seg så piper den alt fra 1-8 gang, ut ifra hvor mye jeg rører på den. Men idag tok den helt av, den begynte å "lade-pipe" hele tiden, i flere minutter etter jeg tok ut laderen også... så slo den seg av og startet på nytt.

Så jeg skjønner ikke helt hva som skjer, har ikke hatt noen problemer med den ellers, så hva burde jeg gjøre? Har ikke noe lyst å sende den inn til reperasjon da jeg ikke har noe "back up" tlf med fargeskjerm osv, og vil ikke ha noe "crap" å ha i reperasjonstiden. Vil det holde å oppgradere software? (Noen som vet om det har kommet en ny en? Jeg har R3B032 nå).

Håper noen kan hjelpe meg, evt komme med tips eller hva dere evt gjorde som opplevde dette. Har jeg krav på å få en ny en med en gang eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...