int20h Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 SLI-hovedkort ved årsskiftet NVIDIA-partnere forventes å lansere sine hovedkort basert på nForce4 SLI før årets slutt. Lanseringsdatoen skal være noe utsatt fordi man har funnet en feil i kretsdesignet på kortene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 vil det si at kortene som allerede er lansert (eller var det kortet..) inneholder denne feilen? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 vil det si at kortene som allerede er lansert (eller var det kortet..) inneholder denne feilen? HE HE HE...folkens, ligger ann til sein januar-levering av SLI nå :banana: :banana: Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fint at de fant denne bug'n før kortene kom til folket da...! Tror det er smart å vente med å kjøpe slike SLI kort før de har blitt mer testet. Stabilitet er viktig også, ikke bare SLI hype ytelse. Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke overraskende kanskje. Blir ikke noe problemer å vente siden desember stort sett er altfor kort for alt som skal gjøres. Håper bare at dollaren ikke stiger så altfor mye før det lanseres... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Gjalt denne feilen bare SLI kortene, eller Ultra også? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fint at de fant denne bug'n før kortene kom til folket da...! Tror det er smart å vente med å kjøpe slike SLI kort før de har blitt mer testet. Stabilitet er viktig også, ikke bare SLI hype ytelse. ¨koser meg med 6800 ultra agp i mellomtiden jeg Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 NÅr er nForce4-standard og ultra-hovedkort ventet da? SLI blir for dyrt uansett.. Men et heftig nForce4 Ultra-HK med S-ata2 og PCI-E kunne jeg godt tenkt meg! Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Har ikke Asus et hovedkort på markedet med nForce4 og SLI? Edit: Tenkte på dette kortet. Endret 30. november 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 for faen ikke håpe at det gjelder Asus A8N-SLI, ellers så skal jeg gledelig kalle de inkompotente idioter!111 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg veter to reversion 2 kommer... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 NÅr er nForce4-standard og ultra-hovedkort ventet da? SLI blir for dyrt uansett.. Hvorfor sier alle slikt? Såvidt jeg kan se er ikke SLI-hovedkortene dyrere enn ultra... Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 NÅr er nForce4-standard og ultra-hovedkort ventet da? SLI blir for dyrt uansett.. Hvorfor sier alle slikt? Såvidt jeg kan se er ikke SLI-hovedkortene dyrere enn ultra... Nettopp. Asus' SLI-kort som ikke er Deluxe er jo billigere enn de Ultra-kortene som er priset, f.eks. MSIs. Liten grunn til å ikke kjøpe SLI, spør du meg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 for faen ikke håpe at det gjelder Asus A8N-SLI, ellers så skal jeg gledelig kalle de inkompotente idioter!111 gjelder nok dem og, de er jo nVidia partner og det er jo et SLI kort. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 he he he...digger meg, alle talkers som har venta på sli.....nforce3 rules Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 he he he...digger meg, alle talkers som har venta på sli.....nforce3 rules Saklig kommentar du... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Håper bare at ATI kan bruke samme Hkene som sli kortene bruker! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 nVidia har nok lagt in sperre for å bruke ATI kort på nVidia SLI.. Uansett, synd å høre ,men det er jo bare rykter, uansett, så sier de "kanskje bare 2 uker delay", og det kan jo stemme om MSI sitt kort er på komplett 12.11.04 Har bestilt et selv Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 nVidia har nok lagt in sperre for å bruke ATI kort på nVidia SLI.. Veldig synd i så fall... Hva om ati kommer til å lage noe lignende... Da blir det to hk standarder + alle sokkelene vi må passe oss etter Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 nVidia har nok lagt in sperre for å bruke ATI kort på nVidia SLI.. Veldig synd i så fall... Hva om ati kommer til å lage noe lignende... Da blir det to hk standarder + alle sokkelene vi må passe oss etter Ja, en god grunn til ikke å kjøpe SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå