Dinsdale Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg søker etter en HL2-mod som er ferdig. Finnes det? Eller finnes det modder som snart er ferdig? Vet jo at mange kan vi bare glemme, men noen må vel begynne å bli ferdig? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tvilsomt at det er kommet noen mods. Den fulle SDK'n er ikke ute enda, men den kommer denne uka. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ingen mods er vel ferdige så vidt jeg vet. For det første, som hwknut poengterte, så er ikke SDK'n ute før i morgen. Og for det andre, en mod er ikke laget på 5 sekunder heller. Noen mini-mods vil vel snart dukke opp, men større total conversions. Som den jeg er med i, Navy Seals: Preemptive Operations krever en del arbeid for å komme fram til et brukbart produkt. Bare for og lage deg et litt bedre tidsperspektiv. Arbeidet på HL2 ble jo startet i 98/99. 5-6 år siden det. Så et spill er som sagt ikke laget på en-to-tre. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Source Software Development Kit (SDK) Det er et program man kjører igjennom steam, og da kan man lage mods etc, Hammer er der osv Står litt om det her URL Lenke til kommentar
It's me Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Flyttet til HL2-delen av forumet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 siden det kom ut for 15 dager siden så tviler jeg på at noen har laget er mod enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå