Delvis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Så det i avisen i går, og de hadde hatt denne kampanjen et par uker Tele Adsl priser Jeg ringte og snakket med dem, for at eksisterende kunder skal få de nye prisene må du ringe og binde deg for 12 nye mndr. Kan være greit å vite . Med å binde meg på nytt sparer jeg kr160 pr. mndr. Så det var ikke mye å stusse på Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tele2 er uansett pris, den dårligste ADSL leverandøren i Norge IMHO. Med en max uthastighet på bare 256kbit, begrenser de mulighetene med ADSL drastisk. Jeg har hatt Tele2 i over et år, og bytta nettop. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jo hvis man har behov for større hastighet er det sant. Men det holder for meg. men forresten syns jeg det er bra, stabilt linjer og god kundeservice. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jo hvis man har behov for større hastighet er det sant. Men det holder for meg. men forresten syns jeg det er bra, stabilt linjer og god kundeservice. Joda, det er helt rett det. Men utvalget deres er begrenset. Ikke mulighet i havet til fast IP, lav utgangsfart. Og i mitt tilfelle - grusefull kundeservice!! Gjett om jeg fortalte dem det da siste dråpen randt, og jeg ringte dem og sa opp... den stakkars dama på tråden spurte hvorfor jeg skulle si opp - og det tror jeg hun angrer på den dag i dag Men uansett så er vel Tele2 greit nok for de fleste som bruker internet moderat. Jeg bare måtte blåse ut litt steam her, siden det passa så godt, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå