marcus Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 har office 2004 til mac'en og lurer på om det er mulig å få norsk stavekontroll til engelsk word?? er interresert i en link hvor dette ligger... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, det går an å legge til flere språk i stavekontrollen. Men hvor du får tak i språkfilene vet jeg ikke. Har lett litt rundt selv uten mye hell. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvorfor kjøpe en Office-pakke på engelsk, egentlig? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fordi det fulgte med maskinen? Uansett, så er det greidt å kunne kjøre stavekontroll både på norsk og engelsk, spesiellt hvis man bruker begge skriftsspåkene jevnlig. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvorfor kjøpe en Office-pakke på engelsk, egentlig? Hvorfor kjøpe den på norsk? Det er like uforståelig for meg, eneste man lærer seg er en masse ubrukelige oversettinger. Selv hater eg oversatt software! Du kan kjøpe en ekstra pakke som fikser biffen, Office Proofing Tools, trur det var det den hete. Du finner mere info på Microsoft sine websider. Lenke til kommentar
marcus Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 er disse filene like pc utgaven så jeg evt kan kopiere over nødvendige filer fra en norsk word versjon?? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Du går i en av menyen, så står det "Language/Språk", her kan du velge standardspråket. Proofing tools ligger i en egen install på Office CD'en, her følger både norsk å engelsk med uavhengig av hvilken utgave man eier. Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) sitter på en pc med det samme problemet, under proofiing tools på cden ligger det kun filer for engelsk, fransk og spansk. ingen som vet om et sted man kan finne filene på web? Endret 12. desember 2004 av Peder82 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvorfor kjøpe en Office-pakke på engelsk, egentlig? Hvorfor kjøpe den på norsk? Det er like uforståelig for meg, eneste man lærer seg er en masse ubrukelige oversettinger. Selv hater eg oversatt software! Du kan kjøpe en ekstra pakke som fikser biffen, Office Proofing Tools, trur det var det den hete. Du finner mere info på Microsoft sine websider. Ja oversatt software er tull. Bare se på Windows Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Språk må vel velges når man legger inn programmet. Men så lenge man krysser av for norsk under installasjon skal ikke dette være noe problem selv om man av diverse grunner har engelsk office-utgave. Til den som spurte: windows-versjonen kan ikke brukes på mac. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Ser på sidene til Apple Norge at Office 2004 selges for den nette sum av 6000.- Det står også at programvaren er kun på engelsk. Vil det da (sett at en velger norsk under instalasjon) få norske menyer etc. i programene. NB: Bruker selv ikke Mac, men vurdere sterkt å anskaffen en iMac G5. Endret 29. desember 2004 av t_man Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ser på sidene til Apple Norge at Office 2004 selges for den nette sum av 6000.-Det står også at programvaren er kun på engelsk. Vil det da (sett at en velger norsk under instalasjon) få norske menyer etc. i programene. NB: Bruker selv ikke Mac, men vurdere sterkt å anskaffen en iMac G5. Er engelske menyer, men du skal ha norsk stavekontroll, er iallefall det på engelske Office:Mac vi har på jobben. Lenke til kommentar
t_man Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Ser på sidene til Apple Norge at Office 2004 selges for den nette sum av 6000.-Det står også at programvaren er kun på engelsk. Vil det da (sett at en velger norsk under instalasjon) få norske menyer etc. i programene. NB: Bruker selv ikke Mac, men vurdere sterkt å anskaffen en iMac G5. Er engelske menyer, men du skal ha norsk stavekontroll, er iallefall det på engelske Office:Mac vi har på jobben. Men, finnes Office 2004 (til Mac) i heletatt på norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå