LaDdeR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg skaffet en smc router. Planen var å få delt ut internett fra blue com til folk jeg bodde på med hybeln. I den første tia var den grei, men nå virker det som den han tryna totalt. Det har vert småe problemer av og til at nettet detter ut osv, men nå sa det stopp. Jeg gikk å sjekka på routern og det var 3 maskiner som sto i. 3 TP'er stod i. og fire av de fire lampen var aktive dog bare 3 av dem egentlig skulle være aktive. plutselig fikk den ene av oss internett i 4 min eller noe og så datt det ut. Ingen finner hverandre på lokalnettverk. Prøvde og restarte den, resete den men kommer ingen vei. Så jeg lurer på om det er noen som har hatt samme problemet og eventuelt fått til å løst det. Eller blir jeg nødt til å sende den inn? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Høres veldig ut som om noe er galt med routeren din ja. Hvis du kan så kan det hjelpe å oppgradere firmware på den Lenke til kommentar
LaDdeR Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 og en ting til. når ikke consol på den. Har adsl fra bluecom så når jeg tar ipconfig, får jeg opp bluecom.no som dns ovenfor lanip'ene. kanskje det hadde vert mye enklere og brukt switch? Lenke til kommentar
LaDdeR Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 <------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå