ZoomZoom McMoen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg kjøpte i september et "White Water vannkjøling til socket 754/939/940" som inneholder en Hydor L20 pumpe. Jeg har nå fått et problem med pumpa. Jeg skulle i går kveld ta ut en ledning fra harddisken, som er festet rett ved pumpa. Jeg kom så vidt borti pumpa, og den blå feste-ringen foran bare sprakk opp, slik at det er umulig å feste den igjen. Som er resultat av dette kan jeg nå ikke bruke pc'en. Heldigvis oppstod det ikke noe vannsøl inne i kassen. Er det normalt at disse blå festeringene bare ryker tvers av dersom man kommerborti de? Dette må da være noe form for garanti-sak. Syntes iallfall at det er veldig dårlig at ringen ikke er av bedre kvalitet! Endret 30. november 2004 av janvmoen Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Den blå ringen på min hydor tåler MYE. Jeg har som du ser moddet pumpen, og saget bort deler av den blå ringen for å få den til å passe i tanken min. Og ja, dette er nok en garantisak. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Jepp, det ble en garanti-sak. Var ikke et spørsmål engang hos 3dfxcool, meget godt fornøyd med service!! Så nå er en Eheim 1048 på vei til meg i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå