sofarot Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 fant bare dette bildet.......måtte finne ut om det er ekte! ? flere som har ekte dramatiske bilder fra denne tragiske dagen? Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tviler sterkt på at det bilde der er ekte. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke ekte, bare se på fargene da mann. Faktisk en meget dårlig laget forfalskning. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) HA HA HA!!! Tviler sterkt på at han som sto tenkte: "Å ja, når jeg likevel skal dø, kan jeg bruke mobilen min å ta et bilde så blir jeg rik og berømt. Vent litt fly, nå har jeg tatt bilde av deg, nå skal jeg bare kommunisere med han fyren langt nede på gata der til å ta imot mobilen min. Hei du, hei!!!! Catch!!! Har tatt skikkelig bra panorama bilde av fly som ikke skal være der!!!!! Hade!!!!" Vel, trådstarter for tenke selv.. fanden om jeg vet. edit: skriveleife faen Endret 30. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvordan ser det egentlig ut på "å-stedet" idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dere klarer vel å se at rullebanen er reflektert i understellet til flyet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har ca 5000 bilder fra WTC, fant en zip-fil... Virkelig rørende. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det bildet kan praktisk sett ikke være ekte. Hadde det flyet truffet bygningen rett foran ham som tok bildet, vill kameraet ALDRI overlevd. Og sp wh1te sier, rullebanen er ganske så tydelig reflektert i under flyet. I tillegg står flyet i ankomst/avgangs-posisjon. Men litt stilig var det. Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hmm det blir så varmt at bærbjelkene i tårnet gir etter(massivt stål) men et kamera som er 1 meter unna der flyet treffer overlever! god jobb ibas! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 I tillegg til det som er nevnt over, ser man tydelig at flaps og slats er ute, noe som er høyst usannsynlig. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Faktisk finnes det ingen ekte bilder av 11. september av høy kvalitet. Faktisk er alle bildene så dårlige at man ikke kan se om det er et fly eller ikke som treffer tvillingtårnene. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Faktisk finnes det ingen ekte bilder av 11. september av høy kvalitet. Faktisk er alle bildene så dårlige at man ikke kan se om det er et fly eller ikke som treffer tvillingtårnene. Bilder eller ikke bilder, noe var det iaff... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg tviler på at gutten ville smilt til kameraet med et bråkende fly 20 meter fra seg. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ingen som har bilder? Har filmer, men,,,, Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg tviler på at gutten ville smilt til kameraet med et bråkende fly 20 meter fra seg. Tror nok kamera-mann hadde spronget som he******, hvis han hadde sett det der... Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tror nok kamera-mann hadde spronget som he******, hvis han hadde sett det der... I know I would... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 "Kan du se flyet gutten min?" Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hmm, hvis du hadde slett flyet på den måten er det nok alt for sent å løpe.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hmm, hvis du hadde slett flyet på den måten er det nok alt for sent å løpe.. Men det er jo litt sånn instinkt-sak det der, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå