ravz Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei! Har i det siste hatt problemer med at PC'en fryser når jeg spiller cs. Det skjer som regel etter jeg har spilt en stund, PC'en fryser og jeg må reboote. Hadde dette problemet tidligere også, når cpu'en var klokka, men det forsvant da jeg satte ned til default speed. Jeg har gått inn i BIOS 30 sekunder etter krasj, og da viser cpu-temperaturen 50 grader (virker lite for meg). Har prøvd med to forskjellige skjermkort, men det hjalp lite. :O Hardware: Abit NF7-S v2.0 hovedkort amd xp2500+ cpu twinmos pc3200 512mb ram western digital 120bg geforce4 ti4600 skjermkort Tror strømforsyningen er en chieftec 360W. Satser på at det er noen dyktige sjeler der ute som kan hjelpe :-) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Abit NF7-S v2.0 hovedkort amd xp2500+ cpu twinmos pc3200 512mb ram Det der ar jeg også.....;men ikke Twinmos Litt plaget med at den hopper ut med blåskjerm er jeg, men det er så sjelden at jeg ikke bryr meg. Gå inn i BIOS og disable "allt mulig" som du ikke bruker. Sett timingen på ram til normal, evt legg til etpar tidele på spenningen osv Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Når jeg fryser så pleier jeg å kle på meg litt ekstra klær, eller sette meg inntil varmeovnen. Mulig det ville hjulpet? [on-topic] en kompis opplevde slike problemer når han kjører WinXP, men har aldri opplevd det etter å ha bytta til Mandrake. Han har aldri funnet ut årsaken til dette, men mistenker som du noe hardware-relatert.[/on-topic] Endret 30. november 2004 av daffyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå