Gå til innhold

Jay-z / Linking par - Collision Course

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det blir for dumt når folk sier som slipknot_fan at noen ikke eier talent. Nå har det seg slik at alle i bandet spiller instrumenter, de skriver tekstene og musikken selv som faktisk selger masse plater, og så kommer folk og kaller det talentløst. Det blir rett og slett for dumt!

Lenke til kommentar
Unger som er dobbelt så gamle som deg? Hva gjør det deg da?

De står jo bare og vræler. nei du. de eier jo ikke talent.

Metallica og Pantera er alt jeg sier.

Noen ville sikkert sagt at du ser ut som en trøndersk sau med solbrillene til Stevie Wonder på det bildet der også... men slike ting bare forsøpler forumet, og blir kun useriøst.

Hadde de ikke hatt talent for et eller annet, hadde de ikke i likhet med Metallica og Pantera tjent ufattlige mange millioner.

Lenke til kommentar
Jeg synes det blir for dumt når folk sier som slipknot_fan at noen ikke eier talent. Nå har det seg slik at alle i bandet spiller instrumenter, de skriver tekstene og musikken selv som faktisk selger masse plater, og så kommer folk og kaller det talentløst.  Det blir rett og slett for dumt!

Linkin Park er talentløse. Musikken deres ligner en blanding av Westlife og Avril Lavigne. Ikke spesielt hardere enn musikken til Lavigne heller.

Mesteparten av musikken til Linkin Park er laget med en PC eller en MAC.

At de skriver tekstene og musikken selv hersker det ingen tvil om, så jævlig som det låter!

Grunnen til at Linkin Park selger er at mange fjortiser respekterer dem som et ekte rockeband, fordi de ikke har hørt mye av f.eks Ozzy Osbourne, Alice Cooper eller Van Halen.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Jeg synes det blir for Linkin Park er talentløse. Musikken deres ligner en blanding av Westlife og Avril Lavigne. Ikke spesielt hardere enn musikken til Lavigne heller.

Mesteparten av musikken til Linkin Park er laget med en PC eller en MAC.

At de skriver tekstene og musikken selv hersker det ingen tvil om, så jævlig som det låter!

Grunnen til at Linkin Park selger er at mange fjortiser respekterer dem som et ekte rockeband, fordi de ikke har hørt mye av f.eks Ozzy Osbourne, Alice Cooper eller Van Halen.

:nei:

De har faktisk _bra_ musikk, alle som er bra og selger mye har en tendens til å bli stemplet som "fjortis" nå for tiden.

Det blir bare for dumt.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...