Gå til innhold

Jay-z / Linking par - Collision Course

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Å kalle dette et "sykt mesterverk" er vel å ta litt i?

Respekter andres smak.

Dette er resirkulert remixoppgulp fra begge parter. Linkin Park er flinke til å skvise hver eneste dråpe ut av pengepuppen.

Dette er ikke et "sykt mesterverk", dette er en stor kabel! Lagt av Satan sjæl, en stinkende og dampende kabel. Trekk pusten dypt inn...hør på skiva en gang til. "Hei, det er en stor dritt jo!" Det stemmer, gutten min...

Ja, DET var respektløst...men gjett hva? Jeg gidder ikke være politisk korrekt.

:w00t:

linkin park = :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å kalle dette et "sykt mesterverk" er vel å ta litt i?

Respekter andres smak.

Dette er resirkulert remixoppgulp fra begge parter. Linkin Park er flinke til å skvise hver eneste dråpe ut av pengepuppen.

Dette er ikke et "sykt mesterverk", dette er en stor kabel! Lagt av Satan sjæl, en stinkende og dampende kabel. Trekk pusten dypt inn...hør på skiva en gang til. "Hei, det er en stor dritt jo!" Det stemmer, gutten min...

Ja, DET var respektløst...men gjett hva? Jeg gidder ikke være politisk korrekt.

Så tøff du var da.

Lenke til kommentar

Den plata er jo satt i stand av MTV da, ikke djevelen.... :p Med tanke på salgbarhet så er jo plata ett mesterverk, kombinere to megastore artister sammen på en plate. Det jeg mener du heller burde klage over er alle samlecdene som kommer ut rett før jul der alle sangene utenom en eller to er gamle schlagers. Her er det tross alt jobbet masse med mixing og samkjøring for å få det til å høres bra ut, noe de absolutt får til!

Linkin Park + Jay Z = :thumbs:

Uansett, jeg har tenkt å kjøpe den plata, men så er det jo rett før jul og jeg får garantert gavekort på cd til jul. Hva skal jeg gjøre?

Endret av Skjalg85
Lenke til kommentar
For han er det kanskje det?

Nokon synest 50 Cent er fantastisk og ei guds gave, mens eg kan ikkje utstå det. Og du skal komme opp med noko ganske smart om du skal være nyskapende i dagens musikkbransje.

Nå spurte jo faktisk trådstarter om hva folk synes om musikken. Hva er problemet med at folk svarer?

Så tøff du var da.

Slående argumentasjon.

Dix point pour toi Monsieur!

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Når Linkin Park (som er elendig) lager en CD sammen med Jay-Z, kan resultatet bare bli dobbelt så elendig som vanlig Linkin Park.

Boyband har ingenting å gjøre i metalsjangeren, jeg tviler på at Linkin Park faktisk liker sin egen musikk, personlig tror jeg at de lager sine lite kreative og veldig uoriginale sanger kun for å tjene mest mulig penger. :thumbdown:

Heldigvis er Linkin Park og tilsvarende wannabe-rock sannsynligvis glemt om et par år... :yes:

Lenke til kommentar
For han er det kanskje det?

Nokon synest 50 Cent er fantastisk og ei guds gave, mens eg kan ikkje utstå det. Og du skal komme opp med noko ganske smart om du skal være nyskapende i dagens musikkbransje.

Nå spurte jo faktisk trådstarter om hva folk synes om musikken. Hva er problemet med at folk svarer?

Så tøff du var da.

Slående argumentasjon.

Dix point pour toi Monsieur!

Problemet er at halvparten "antar" at det er dårlig.

Og argumentasjonen var like slåande som hans.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Kanskje en skal argumentere litt her...

+LP er fengende, det skal de ha....

+og Chester kan faktisk synge ja....

+Det er ikke så forferdelig som LB.... men

-LP er repetivt

-LP er uorginalt

-LP er veldig simpelt (dvs kjedelig)

-LP er repetivt

-LP har alltid lik struktur

-LP blir en fort lei av

-LP er lite utfordrende (egentlig dette og det at det er cathy som gjør at det selger)

-Sa eg at LP er repetivt?.... repetivt... repetivt...

-LP kopierer ganske enkelt alle andre i sjangeren

Der har eg sagt mitt...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler alle som liker litt jay z og beatles ta en hør på:

DJ Danger Mouse - Grey album. (blanding av jay z sitt black album og beatles sitt white album) black & white = grey :D

Den er mye bedre, take my word for it. Personlig liker sangene på gray album bedre enn sangene på origanal albumet til jay z

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...